http://tabs.ultimate-guitar.com/e/edyta_gorniak/dumka_na_dwa_serca_guitar_pro.htm
|
Dumka na dwa serca feat. M. Szcześniak - Edyta Górniak
Całość powinna być grana o ton wyżej (początek od hmol) -redaktor ################################################################ Głos damski: Mój... a d Pytaj... C d7 Pytaj... C d7 i uwolnij... a e D d -------------- Głos męski: Jak mam... C Są zazdrosne... G H O miłości... a I o... e D d Dodaj komentarz ...i/lub link do filmiku video Zaloguj się do serwisuOstatnie komentarze http://tabs.ultimate-guitar.com/e/edyta_gorniak/dumka_na_dwa_serca_guitar_pro.htm No i kolega zygmuntlotos pozmiatał :) Jakbyś jeszcze dodał opisy tych egzotycznych dla mnie akordów to nawet bym miał chęć posiedzieć i się tego nauczyć. Tonacja Bm=Hm
Tempo 76
Metrum 3/4
Intro:
|Bm|Bm|Bm|Bm|
Zwr 1.
|Bm|Em6/C#|Bm/D|
|Em7(2/3 taktu) A7(1/3)|Dmaj7(2/3) Bm6/G#(1/3)|Em/G(2/3) F#7(1/3)|
|Bm(2/3) F#m(1/3)|Esus4|Em(2/3) Bm/D(1/6) Em6/C#(1/6)|
|Bm|Em6/C#|Bm/D|
|Em7(2/3 taktu) A7(1/3)|Dmaj7(2/3) Bm6/G#(1/3)|Em/G(2/3) F#7(1/3)|
|Bm(2/3) F#m(1/3)|Esus4|Em(2/3) Bm/D(1/6) Em6/C#(1/6)|Bm(5/6) A/C#(1/6)|
Zwr 2.
|D|D/F#|A|
|A#dim(2/3) F#7(1/3)|Bm|Bm/D|
|F#m|Em(2/3) Bm(1/6) A/C#(1/6)|
|D|D/F#|A|
|A#dim(2/3) F#7(1/3)|Bm|Bm/D|
|F#m|Esus4(1/3) E(2/3)|
Przejście:
|G#m|F#|Em7|A|
Zmiana tonacji Dm
Zwr. 3
|Dm|Em6/E|Dm/F|
|Gm7(2/3) C7(1/3)|Fmaj7(2/3) Dm6/B(1/3)|Gm/Bb(2/3) A7(1/3)|
|Dm(2/3) Am(1/3)|Gsus4|Gm(2/3) Dm/F(1/6) Gm6/E(1/6)|
|Dm|Em6/E|Dm/F|
|Gm7(2/3) C7(1/3)|Fmaj7(2/3) Dm6/B(1/3)|Gm/Bb(2/3) A7(1/3)|
|Dm(2/3) Am(1/3)|Gsus4|Gm(2/3) Dm/F(1/6) Gm6/E(1/6)|Dm(5/6) C/E(1/6)
Zwr. 4
|F|F/A|C|C#dim(2/3) A7(1/3)|
|Dm|Dm/F|Am|Gm(2/3) Dm(1/6) C/E(1/6)|
|F|F/A|C|C#dim(2/3) A7(1/3)|
|Dm|Dm/F|Am|Gm(2/3) Dm(1/6) C/E(1/6)|F|F/A|
Sax. solo:
|C|C#dim(2/3) A7(1/3)|Dm|Dm/F|Am|Gm(2/3) Dm(1/6) C/E(1/6)|
|F|F/A|C|C#dim(2/3) A7(1/3)|
|Dm|Dm/F|Am|Gsus4(1/3) G(2/3)|Gsus4(1/3) G(2/3)|Gsus4(1/3) G(2/3)|G|
Zakończenie:
|Dsus4(1/3) D(2/3)| W głosie męskim powinno być E zamiast H :D lewy1503, proponuję oddać gitarę do reklamacji, skoro masz 2 progi różnicy pomiędzy e i f ;) Sam trochę poczytaj a później pouczaj innych :)
Hellsing87 - po podniesieniu o ton akord wygląda tak samo, tyle że każdy dźwiek jest 2 progi wyżej.
Np. em - 0 2 2 0 0 0, a ton wyżej jest f#m - 2 4 4 2 2 2 inna sprawa, że tam tego H (czyli Cis) nie ma :)
Według mnie G7 (czyli A7) lewy1503 może sprawdź sobie najpierw, jaki dźwięk ci wyjdzie, gdy sobie strunę e naciśniesz na drugim progu. Sprawdziłeś? No i co, f czy fis? A teraz to samo ze struną h. Na drugim progu chyba jednak cis, co? To kto ma rację, DejVciO czy jednak pavelcinho? Podpowiem - pavelcinho. ekhm.. pavelcinho! :D caly ton to sa dwa progi gitarowe zazwyczaj.. przydaloby sie troche teorii poczytac? :D to co mowisz to jest o pol tonu niestety xD DejVciO podal poprawne akordy.. jak ty grasz na fis i cis to jakim cudem ci to pasuje? :) Dejvcio... ton wyżej od e jest fis a nie f, a ton wyżej od H jest Cis nie C... taka delikatna sugestia żeby ci się lepiej grało ;] oks wszystkie akordy i podniesienie po ton wyzej:
C - D
D - E
d - e
d7 - e7
e - f
G - A
a - h
H - C
;) |