Zacznij systematycznie uczyć się grać na gitarze razem ze stroną Moja nauka - będziesz miał/miała do niej dostęp po zalogowaniu się w serwisie

Chcę tu zostać - Farba (Komentarze)

Wróć do opracowania...
Wróć do wykonawcy...

lub Zarejestruj darmowe konto

Ostatnie komentarze (63 z 63)
1.
DriverRG
2011-03-25 20:41
Witam wszystkich. Jako, że pogrywam na różnych instrumentach, podczas opracowania na klawiszach tego utworu, idzie nie inaczej jak G D C D G D a D - przysłuchajcie się pierwszej, klawiszowej wstawce ;) Życzę miłej gry ;)
2.
marthen
2011-01-21 13:22
http://www.youtube.com/watch?v=1haYP10rLfI&playnext=1&list=PLDABB62F4755BE1E3&index=8
3.
czarny16
2009-12-27 01:57
i na zmiane oczywiscie :)
4.
czarny16
2009-12-27 01:14
Moim zdaniem jest raz G,D,a,D raz : G,D,C,D
5.
kaczka6661
2009-12-21 22:15
wspominalem to juz w komentarzach pod Whisky Dzemowym... nie ma takiego czegos jak "jakie bicie" grajcie ze sluchu, cwiczcie sluch, prosze was, nei zadajcie takich idiotycznych pytan bo sie w zyciu nie nauczycie grac...
6.
rodzina123
2009-12-21 17:35
Doradzam Ci więc - narysuj linię poziomą oznaczającą 1 takt i podpisz ćwierćnuty , oznaczając je xxxx lub 1234 i rozmieszczając równomiernie na długości taktu. Na tak przygotowany schemat taktu wrysuj te znaczki V ^ w odpowiednich miejscach. Wtedy masz i kierunki uderzeń i momenty kiedy uderzać . Oto przykład : |--V-------------V-------^------------^------V-------^-------| |--x-------------x--------------x-------------x---------------| |--1-------------2--------------3-------------4---------------| Pozdrawiam.
7.
czarny16
2009-12-20 22:45
do rodzina123, sluchaj, ja tez staram sie lapac bicie ze sluchu, ale nie wiem jak inaczej moglem to zapisac , chcialem pomoc, moze niektorym uda sie cos zalapac :/
8.
rodzina123
2009-12-20 22:07
Taki zapis jest tyle czytelny - co bezsensowny. Widac na nim kierunki uderzeń w struny - ale nie widać najważniejszego - RYTMIKI UDERZEŃ. Uczcie się grać bicia ze słuchu - posługiwanie się tego rodzaju zapisami bicia jest BZDURĄ ! Pozdrawiam.
9.
czarny16
2009-12-20 21:31
bicie : \/ \/ \/ /\ /\ \/ \/ /\ \/ rozumiecie ten zapis?
10.
Anna Maria
2008-11-01 11:26
Polecam w zwrotce G D a7 D.
11.
bobs2229
2008-08-27 01:18
mógłbym od kogoś otrzymac bicia do tej piosenki??? z góry dziekuje i pozdrawiam kumpli gitarzystów;)
12.
Angell15
2008-04-21 14:50
bardzo bym prosila zeby ktos mi napisał tabulature do tej piosenki i wysłał na madziusia15_15@o2.pl bardzo proszę Z gory THX
13.
TurQ
2008-02-11 22:01
lepiej brzmi jak mamy sekwencje GDCD to co drugą C zamienić na a
14.
franklin4
2007-12-26 21:57
http://pl.youtube.com/watch?v=n8j5z9VuVyw Na ok 2:05 widać, że po pierwszym d trzyma palce na 5 progu, więc jednak a ;-) Pozdrawiam;]
15.
garfii
2007-11-09 23:15
nieczaje was ludzie przeciez i z a-mol jest dobrze i C-dur jest dobrze ale o wiele lepiej brzmi z C-dur>>
16.
martina
2007-04-22 14:28
Zapamiętać: G D a D
17.
lukasz700
2007-04-01 21:35
A ja będe maił prośbę: mógłby ktoś dać przykładowe bicie a najlepiej kilka propozycji jak bić :)
18.
inaaa16
2007-03-28 19:52
raz jest a mol raz C-dur !!!!
19.
piotrbucholc
2007-03-28 00:48
GRAJCIE CALA PIOSENKE G - D - am - D
20.
Morficzek
2007-03-04 11:04
Dla mnie jest ważna tonacja, ktorą dostosowuje do wokalu tak żeby wyciągnąć spokojnie pierwszy i dtugi głos! Zagrać moż w każdej tonacji ale zaśpiewać nie koniecznie chyba że ktoś jest bardo dobry i ma dobra góre i dół co jest żadkością:) Pozdrawiam!
21.
karina666
2007-03-03 19:54
najlepiej to się gra na tych chwytach GDaD ;] całą piosnke ;D
22.
malwina123
2007-03-03 16:58
ups....mała pomyłka chodziło mi o GDCG....sorki:)
23.
malwina123
2007-03-03 16:55
zwrotka i refren mają te same akordy... caly czas trzeba grac CDGD....:)
24.
rodzina123
2006-05-20 00:00
Ja nie pisałem , ze a - tylko a7 ... różnica jednak w brzmieniu jest - bo a7 bardziej C-dur przypomina właśnie ... Podoba mi się Twoja stanowczość ! Na następnej imprezie zagram tam C-dur zamiast a7 - obiecuję !!! Pozdrawiam serdecznie !!!
25.
rodzina123
2006-05-19 22:22
W tle ( od II zwrotki chyba ) gitara elektryczna gra przesterowanym brzmieniem riffy - w danym momencie gra riff A5 - ewidentnie - tak jak i bas gra dxwięk A ... Tonacja nie ma tu nic do rzeczy - jak ktoś śpiewa w innej tonacji ( zaniżonej czy zawyżonej ) - to akordy czy riffy trzeba przetransponować ( ale to nie zmienia postaci rzeczy ) Ale to naprawde nie jest takie wazne - jak sie gra wersję " amatorską " , " ogniskową " - to pasuje ładnie ten C-dur , miła kol. agato - niunio ... Pozdrawiam serdecznie !
26.
agata-niunia
2006-05-19 21:48
jest dobrze tak jak jest !! tam ma byc C a nie zadne a !! zgadzam ale jak tos spiewa w zanizonej to nacji to mu pasuje :))))
27.
rodzina123
2006-05-04 19:55
Posłuchałem też sobie dalszej częsci piosenki ... Bas i riff gitary elektrycznej ( fuzz ) ewidentnie grają tam a a więc klawisz prawdopodobnie gra tam a7 ( x02010 )... ( zupełnie w basie i riffie nie słychać C ...) Pozdrawiam !
28.
rodzina123
2006-05-04 19:43
No tak ... to wrzucanie na ruszt przeciągnęło się ciuteńkę ... Wyszły inne obowiązki w tzw. międzyczasie ... No ale piszę wreszcie ... to grane jest tak ( na klawiszach w oryginale - gitara wchodzi dopiero w refrenie ... zaś w następnej zwrotce gra riffami ... bas też zresztą dopiero w refrenie ) : e-------------------5------------------------------------- h---------------8-----7----7---8-5-------5--8---7------ g--------4--7----------------------------5--------------- d--5--7--------------------------------5-------------7-- a--------------------------------------------------------- e--------------------------------------------------------- e-----------------------5-5----5--7--7-------------------- h-------------------8-------------------------5--8----7--- g-------------4--7--------------------------5----7----7--- d------5-/-7------------------------------5------7----7--- a----5------------------------------------------------------ e-3---------------------------------------------------------
29.
rodzina123
2006-05-04 13:44
Dziś , jadąc autem słyszałem tę piosenkę w radio ZET ... W intro grają troche inaczej ( zwłaszcza w końcówce ) - niż to wcześniej rozpisywałem ( zaznaczałem , ze bez nagrania - na pałę ... ) za chwilkę to napisze lepiej ciut ! Tylko coś na ryszt wrzucę - bom głodny ... Na razie !
30.
rodzina123
2006-03-30 20:22
facet - takie indolenckie rady to mozesz dawać dzieciakom , ale nie człowiekowi , który jest nauczycielem muzyki i na instrumencie gra od ćwierćwiecza ... a nagrania tego nie mam , zeby się wsłuchiwać ... zresztą gdybym miał - pewnie też bym się wsłuchiwał - ja nie słucham takiej tandety ... pozdrawiam serdecznie ! PS a problem jest , jeśli ktoś w komentarzach głupoty wypisuje - i dlatego tylko coś tu dopisałem ...
31.
ryan888
2006-03-30 20:08
Ale macie problem... :-) Przecież tam wyraźnie słychać że to się zmienia: Raz jest a-mol, a raz C-dur :-) Trzeba się wsłuchac w piosenkę, wyczaić kiedy co jest, i tak sie nauczyc grać.Proste :) Pozdrawiam Rafał
32.
einon
2006-03-20 22:48
dochodzą jeszcze skrzypce(ew. inne smyczki) które też dają swoje.. ale też myślę że akord am a dźwięk C.. pozdrawiam
33.
rodzina123
2006-03-20 20:30
no nie wiem ... trochę dziwna ta koncepcja - chyba jednak nie grałeś jeszcze w profesjonalnym zespole ... 1 instrument akord a-moll , a 2 instrument akord C-dur - to raczej nie jest dobry pomysł ... inne instrumenty ??? a jakie masz na myśli ? w klasycznym zestawieniu oprócz gitary lub gitar , grać będą np. klawisze ( one ewent. zagrają akord - ale raczej ten sam co gitary ... inaczej będzie się gryzło ... moll z durem ... ) a poza klawiszami ? bas gra głównie dźwiękami a nie akordami ... bębny - nie o czym gadać ( rytm przecież ) ... no może flet , skrzypce , sax ... raczej jakieś układy dxwiękowe a nie akordy grają ... chórki mogą śpiewając w wielogłosie akord budować ... w zespołowej grze chodzi o taki aranż , zeby sie instrumenty uzupełniały harmonicznie i rytmicznie ( ale nie przepełniały znowu muzycznej przestrzeni - częsty bład początkujących kapel - brak doświadczenia w aranżu ) - a nie , zeby się instrumenty " kłóciły " ... moll z durem będą się sprzeczać ... zapewniam ! moze np. być tak , ze : gitara zagra a-moll 7 , a bas zagra dźwięk c ... ooo to tak ... ale nie 2 instrumenty i każdy inny akord ... pozdrawiam ! " bardzo stary gitarzysta "
34.
skarpeta-11
2006-03-20 19:14
najlepiej jesli inne instrumenty w zespole graja a-mol a gitara gra C-dur
35.
rodzina123
2006-03-20 08:18
C-dur i a-moll są bardzo pokrewne sobie i brzmią podobnie ... oba pasują do melodii ... żeby sie przekonać co tam jest wreszcie , niech ktoś odkręci basy na full i posłucha , co tam basówa gra w tym momencie - jak dxwięk C - to C-dur jak dźwięk a - to akord a-moll ... ja nie mam tego nagrania , więc nie posłucham ... zresztą tego nagrania wcale nie chcę mieć - szkoda mi czasu na słuchanie tego ... pozdrawiam !!!
36.
21gosia03
2006-03-06 21:04
zgadzam się: GDCD :) świetnie tak jest :)
37.
rodzina123
2006-01-18 19:36
taaak - Farba ; ja - zamiast spierać się o jeden akord ( choć moim zdaniem rację ma tu Zenwro ) - napiszę propozycję intro ( choc przyznaję , że z pamięci ... a nie z nagrania ... ) e-------------3--5-2----2/3-----------3--2------------- h-----------3-----------------5---3-5--------3---------- g--0--2--4---------------------------------------2------ d--------------------------------------------------------- a--------------------------------------------------------- e--------------------------------------------------------- e--------------3--5-5----5/7-/-8---7-------------------- h-----------3---------------------------8--8/10---------- g--0--2--4------------------------------------------------ d---------------------------------------------------------- a---------------------------------------------------------- e----------------------------------------------------------
38.
Maxima
2006-01-18 18:36
Nie,tam musi być C.Koniecznie
39.
somedaywillknow@wp.pl
2005-12-30 10:06
mogę sie mylić ale zamiast C gram a,ale i tak podziwiam tych którzy tak świetnie potrafią dobierac akordy
40.
zenwro
2005-10-19 18:05
Można dzwonić do Farby, można też zagrać coś "pośredniego": C-dur (dzwięki: c e g) a-mol (dżwięki: a c e) czyli grać a7 (dżwięki: a c e g) ;-)
41.
Samek
2005-09-22 22:20
Nie dodałem ich bo były dodane już takie same jak ja wychwyciłem. Lecz co do tego C-dur lub a-moll to myśle, że kto jak woli... jeśli ktoś sie zastanawia jak jest poprawnie to niech zadzwoni do zespołu Farba i zapyta sie :)
42.
einon
2005-09-10 09:32
jak twoje? a dałeś jakieś?
43.
Samek
2005-09-09 10:12
Ja tu sobie słucham piosenki i wychwytuje akordy... patrze... i są identyczne jak moje :) Wiec raczej na 99,9% są dobre :)
44.
einon
2005-08-21 16:28
madzior235 no własnie puszczam sobie piosenkę i gram G D C D i jest wypas:P
45.
Kachna_
2005-05-25 17:14
Wyjaśni mi ktos co znaczy ta strunowa? znaczy jak na strunach jest pokazane bo ja tego nie jaze:P
46.
madzior235
2005-05-05 18:45
Ja też mysle że tam jest a-mol. Puśćcie sobie piosenke i zacznijcie grać bardziej podobne jest wtedy a-mol
47.
kamilcop
2005-03-31 18:41
wydaje mi się, że lepiej by było tak: G D a D
48.
pirat21wieka
2005-02-28 15:51
> Ile razy trzeba bić bo nie wiem, posłuchaj to się dowiesz
49.
9999Cinek
2005-02-28 15:01
Ile razy trzeba bić bo nie wiem, powinniscie na tej stonie też opisać ile razy trzeba bić :(:(:( bo dużo to nie daje że są same akurdy pozdrawiam pap
50.
marcin_legnica
2005-02-27 23:42
tam jest przez a-moll... na pewno... sluchajcie po basie... a sie przekonacie... pozdrawiam... szkoda ze nie ma slow... :D
51.
ciapekup
2005-02-27 09:59
Pozdrawiam akordy sa jak najbardziej trafne, jesli kots ma watpliwosc co do nich, to niech sam cos wykombinuje tylko niech nie ujawnia swoich bzdur !!!!! GDCD - >> to sa poprawne akordy :)))))))) Pozdrowiena Tworcy strony chords :))))
52.
einon
2005-02-22 12:08
W oryginale jest GDCD i ja tez skłaniam się przy tej wersji. Pozdrawiam
53.
bazduch
2005-02-17 13:50
uważam ze najlepiej brzmi jak jest GhCD pozdro
54.
bebepit
2005-02-08 20:46
jak dla mnie krazy jeszcze wersja :zamiast pierwszego GhCD brzmi jak orginal:)
55.
kuzim
2005-01-18 21:23
helo.jestem tu nowy i jesli mozna to prosilbym o tabulature strunowa:)pozdro
56.
kajakarz
2005-01-03 15:41
nie na skakuj cie ta na stronke!!!
57.
Tomek Pietrzkowski
2004-11-30 21:28
Poprawiłem zgodnie z Waszymi uwagami. Pozdrawiam, Tomek - animator chords.pl
58.
Nadia DaS
2004-11-27 23:04
szkoda ze w porownaniu ze stara Wasz ąstronką wykasowaliscie slowa piosenek. :( :( :(
59.
SheGoiD
2004-11-27 22:25
tak :)) zgadzam się :) GDCD....ale czemu tak atakujecie :)
60.
macroj
2004-11-20 19:27
a-mol!
61.
basschiragra
2004-10-28 19:08
zamiast a ma byc C
62.
basistajaslo
2004-10-05 21:19
Ja proponuję grać wszystkim G D C D, będzie lepiej, gorąco polecam!!!!!
63.
Bartek Wilk
2004-10-01 14:09
Zamiast a-mol ma byc C-dur
Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone na www.chords.pl są własnością ich autorów.