Zacznij systematycznie uczyć się grać na gitarze razem ze stroną Moja nauka - będziesz miał/miała do niej dostęp po zalogowaniu się w serwisie

Zawsze tam gdzie ty - Lady Pank (Komentarze)

Wróć do opracowania...
Wróć do wykonawcy...

lub Zarejestruj darmowe konto

Ostatnie komentarze (91 z 91)
1.
marxapril
2018-08-26 21:49
Witam Serdecznie Prosze specialnie dla was opracowanie na gitarze wstep refren i zwrotka jak w oryginale !!!
2.
120+120
2015-06-03 15:48
https://youtu.be/XQNJI4QqfFk
3.
kombinat930
2012-04-15 12:54
To jak to w końcu zagrać by było tak jak w oryginale? bo już sie pogubiłem w tych wszystkich komentarzach do komentarzy...
4.
uniquetab
2010-08-18 01:07
polecam bardzo dobry tab w gpro oparty na oficjalnym teledysku http://www.sendspace.pl/file/39f33c1c777f7cf9cc8d9ae "iksy" nizsze to 3 prog wyzsze to 9 oraz intro do pocwiczenia w petli http://www.sendspace.pl/file/19c54320424d1c9379e2a10
5.
Alice04
2009-11-17 19:31
JA gram bicie w taki sposób ▼ ▲▼▼ ▲▼▼
6.
pirat21wieka
2009-11-10 00:08
Witaj, aby dowiedzieć się jakie jest bicie w piosence Zawsze tam gdzie ty posłuchaj piosenki Zawsze tam gdzie ty, zwłaszcza refreny i drugą zwrotkę, słychać je doskonale.
7.
AllCo
2009-11-09 22:13
Witajcie mam pytanie jakie jest bicie na gitarze w piosence Landy Pank zawsze tam gdzie ty .
8.
smolarek30
2008-11-15 13:55
a mi się podoba to opracowanie...:-p.
9.
c65
2008-10-28 18:08
Bo tą piosenke po porstu kazdy se gra po swojemu ;D
10.
Alan Janelt
2008-02-25 16:55
A ja gram tak i mi sie podoba...wiem ze niejest to calkiem tak jak w orignalnej wersji,ale i tak niezle brzmi...Sprobojcie! :) --x--0-0------------0--x---0-0---------------3---3--x-x--3--x--- 1-x--1-1--3--1-----1--x---1-1---------------3---3--x-x--3--x- 0-x--0-0------------2--x---0-0---/7--5--4---4--4---x-x--4--x-- 2-x--------------2--2--x----------------------5-- 5---x-x--5--x---- 3-x------------------0--x----------------------5--5---x-x--5--x---- --x-----------------------------------------------------x-x------x--- 3h5--3--------------------- 2x potem zwrotka...itd.:P ----------5--3-----3h5---- ----------------5----------- ----------------------------- ----------------------------- -----------------------------
11.
pelon
2007-08-24 21:02
a moze takie intro?
12.
navarros
2007-08-04 16:47
Trochę to zajeło ale ja rozbilem intro w ten sposób, brzmi ciekawiej. Ale ja tam się nie znam :D ---------------------------|---------------------------------| --1---1---1---3---1---0--|-1---3/(5)--3--5--0--0--0--0-| --0---0---0---0---0---0--|-2---0------0--0--5--4--4--4-| --2---2---2---2---2---2--|-2---0------0--0--0--0--5--5-| --3---3---3---3---3---3--|-0------------------------------| -------------------------|-----------------------------| |-3--3-8-10-8--3-5-3------------ |-3--3-8-10-8--3-5-3--5-3------ |-4--4-------------------------5-- |-5--5----------------------------- |-3--3----------------------------- |-3--3----------------------------- ---------------------------|---------------------------------| --1---1---1---3---1---0--|-1---3/(5)--3--5--0--0--0--0-| --0---0---0---0---0---0--|-2---0------0--0--5--4--4--4-| --2---2---2---2---2---2--|-2---0------0--0--0--0--5--5-| --3---3---3---3---3---3--|-0------------------------------| ---------------------------|---------------------------------| |-3--3-8-10-8--3-5-3------------ |-3--3-8-10-8--3-5-3--5-3------ |-4--4------------------------5(0) |-5--5----------------------------- |-3--3-----------------------------
13.
Kleszczyk
2007-07-31 12:37
naciskasz na 3 progu i uderzasz potem przykładasz palec do 5 bez uderzania i szarpiesz tym palcem(na 5 progu), zeby wydobyć dźwięk z 3 :)
14.
kala3000
2007-07-30 22:52
Nie wiem czy może było takie pytanie ale nie doczytałam się więc spytam: co znaczą te krzyżyki tam zapisane? I coś ala to: ---3h5p3---? Z góry dziękuję za odpowiedź.. Nowicjuszka
15.
Paweł B.
2007-07-30 18:40
Mam problem. Ostatnio na koncertach grupy, w wykonaniu tego utworu można usłyszeć nowy element grany przez Janka w zwrotkach. Jeśli ktoś mógłby to rozpisać byłbym wdzięczny. Staram się to zrobić od kilku tygodni i nic z tego nie wyszło. Tutaj jest link do pliku w którym słychać bardzo dobrze o co mi chodzi, szczególnie w drugiej zwrotce http://www.wrzuta.pl/audio/1GqxVNXypy/
16.
DonDaveQ
2007-07-25 15:09
Myśle, ze nie zgadza sie wam dlatego, ze sa dwie wersje tego utworu (lub wiecej, ja mam dwie): jedna ze starej plyty "zawsze tam gdzie ty" druga z "Małej Wojny- Akustycznie". tutaj jest zapisana wersja starsza. To samo zreszta sie tyczy pisoenki "Zabic Strach"
17.
Chestero
2007-06-21 21:20
Super kawałek, oddajmy wielki hołd Jackowi Skubikowskiemu za ten utwór...
18.
mateusz6940
2007-06-18 22:00
Witam! Mam prośbę do pana "rodzina123" o zamieszczenie jakiegoś poprawnego tabu na chords.pl właśnie to tego kawałka. Te też nie jest całkiem dokładne. Napewno takie posiadasz, jak umiejętności z gitarką... Z góry dzięki ;)
19.
Kleszczyk
2007-06-15 10:13
a ja dziękuje :D
20.
b33zon
2007-06-14 21:45
Ja także byłbym bardzo wdzięczny za ten tab
21.
Kleszczyk
2007-06-11 15:54
też bym prosił o ile to mozliwe ;) z góry dziękuje !
22.
rodzina123
2007-05-31 08:04
Wysłałem Ci ten tab pocztą . Pozdro .
23.
silentgringo
2007-05-30 23:02
Z tego co sie orientuje jest multum roznych wersji tabow ;] , sam sobie wybierz odpowiedni ... polecam ten z gp5 bardzo prosto rozpisane rytm, metronom jest ... jak juz znudzi Ci sie ten kawalek szukaj czegos nowego :) pozdrawiam
24.
luke01
2007-05-30 20:36
Rodzina123 bardzo chciałbym Cię prosić o zamieszczenie tu taba (tego co grasz na youtubie) do intra do tego utworu. Bardzo mi na tym zależy i pewnie nie tylko mnie :) Pozdrawiam!
25.
Lukasz
2007-05-09 21:15
1p0 jest to pull of (technika gitarowa)- wejdz w kurs-> techniki gitarowe i tam masz szczegółowo opisaną tą technikę pozdro.
26.
rodzina123
2007-05-09 20:45
http://www.youtube.com/profile?user=rodzina123-znajdziesz tam kilka filmikow odnosnie tej piosenki.pozdro
27.
silentgringo
2007-05-09 19:01
Ej a co znaczy 1p0 ??? bardzo prosze o pomoc.. a jezeli ktos ma moze nagrany filmik jak co po kolei grac w wolnym tempie bylbym ogromnie wdzieczny ... jak cos prosze pisac na mail : silentgringo@wp.pl
28.
Kleszczyk
2007-05-04 12:55
Jarku mógłbyś zamieścić tab o ile masz gdzieś spisany do tego utwory, bo nie potrafię z filmiku na Youtube wyczaić tego ;) Z góry dziękuje ;)
29.
Lukasz
2007-04-28 21:08
oo już wiem...!!!! super ;) wystarczy sie wsłuchać w utwór ;)
30.
Dejw
2007-04-28 16:32
Możesz bić nawet tym standardowym biciem na 4/4, to będą wtedy kolejne takty C | a | G | G Normalnie gram to tak jak w tabulaturze, a taką ogniskową wersję inaczej trochę biję, ale jak ci ją tu mam pokazać?
31.
Lukasz
2007-04-28 16:25
kurcze wszystko elegancko tylko bicia do zwrotki nie moge rozszyfrować...
32.
Dejw
2007-02-11 17:59
Slajd z 3 progu do zerowego. Zero jest w nawiasie, więc zera nie kostkujemy, przesuwamy po prostu tylko palec z 3 progu w kierunku zera cały czas dociskając go do gryfu.
33.
martyna174
2007-02-11 17:23
O dziękuję bardzo, teraz mi coś wychodzi! Gitara to piękny instrument :) mam jeszcze jedno, już na prawdę ostatnie pytanie - co oznacza zapis z intra: ---3\(0)---
34.
rodzina123
2007-02-11 16:00
Tabulaturę czytasz tak - jak normalne pismo - od lewej do prawej strony... Jeśli kilka cyfr jest napisanych w kolumnie pionowej ( jedna nad drugą ) - to uderzasz je wszystkie jednocześnie ( akord cały uderzasz ) ... A jeśli są rozpisane cyfry na pojedyńczych strunach - to grasz od lewej do prawej kolejne pojedyńcze dźwięki ( trącając tę strunę , na której masz cyferkę ) . Często trzymasz akord , ale nie uderzasz całości - tylko po kolei struny ...tak masz w zwrotce tej piosenki - i możesz to obejrzeć na filmiku - www.youtube.com/profile?user=rodzina123 Pozdrawiam !
35.
martyna174
2007-02-11 15:34
acha... a jeszcze jedno pytanko, jak mam np zapis w linijce zaraz pod pierwszym c to mam to uderzyć normalnie lewą ręką każdą strunę po kolei, czy palcami wszystkie na raz? Tak mi sie ta piosenka podoba, ale coś nie bardzo mi wychodzi z tych tab...
36.
sorrow1985
2007-02-11 10:55
"x" oznaczają tłumione struny.
37.
martyna174
2007-02-10 23:07
a jeszzce jedno pytanie, przepraszam, ale nie wiem co oznaczają te "x"
38.
martyna174
2007-02-10 22:58
przepraszam, a czy ja również mogłabym otrzymać takie mp3 szkoleniowe? bo coś gram to ale wydaje mi sie, ze nie jest to dokładne opracowanie...
39.
royal124
2007-02-04 14:50
Słuchaj koleś jeżeli masz komplexy to lepiej nie zapisuj na tej stronie swoich albo czyiś "projektów" bo zeby chwyty zapisać na tabach to trzeba być (do chwytów nic nie mam ale do zapisywania chwytów na tabach????!!!!)
40.
waisiknt
2007-01-31 22:22
ja nieiwem mistrzowski utwór ale tabu to ja wogule nie rozumiem...nigdy nie miałem problemów z czytniem tabów a tu mi nic kompletnie nie pasuje jakby sie wsłuchac w piosenketo połowa tego tabu jest zle.....
41.
Janek
2006-08-18 20:01
Ten koles niezle to gra, luknijcie. http://www.youtube.com/watch?v=sjXwBIR_LWo
42.
kruszynka
2006-07-24 18:42
Mistrzowska piosenka :P Dobre taby cąły utwór dzięki TOMEK!!
43.
Ligia
2006-07-16 23:13
Hm... nie chce się wtrącać, ale ja tą piosenke gram normalnie z nut i jak patrzyłam na zapis tutaj to coś mi sie nie zgadza... NIE |-----------------------|-----------------------| |---------1-----------1-|--------1------------1-| |------0-----------0----|-----0-----0------0----| |-----------------------|-------------3---------| |-----------------------|-3---------------------| |-3-----------3---------|-----------------------| TAK |-----------------------|-----------------------| |---------1-----------1-|--------1-1----------1-| |------0-----------0----|-----0------------0----| |-----------------------|-------------3---------| |-----------------------|-3---------------------| |-3-----------3---------|-----------------------| Oczywiście to sie odnosi do drugiego i czwartego wersu zwrotki...
44.
Ligia
2006-07-16 23:13
Hm... nie chce się wtrącać, ale ja tą piosenke gram normalnie z nut i jak patrzyłam na zapis tutaj to coś mi sie nie zgadza... NIE |-----------------------|-----------------------| |---------1-----------1-|--------1------------1-| |------0-----------0----|-----0-----0------0----| |-----------------------|-------------3---------| |-----------------------|-3---------------------| |-3-----------3---------|-----------------------| TAK |-----------------------|-----------------------| |---------1-----------1-|--------1-1----------1-| |------0-----------0----|-----0------------0----| |-----------------------|-------------3---------| |-----------------------|-3---------------------| |-3-----------3---------|-----------------------| Oczywiście to sie odnosi do drugiego i czwartego wersu zwrotki...
45.
Villemo16
2006-06-29 15:26
Jesli moglbys tez mi pzreslac te mp3... z gory dziekuje i pozdrawiam
46.
Tomekkk
2006-06-29 11:16
Ja też poprosze:D I nie mówcie ze to banalna piosenak bo ja ją bardzo lubie:D:D
47.
rodzina123
2006-06-22 19:28
OK zaraz wysyłam ...Pozdrawiam !
48.
Kleszczyk
2006-06-22 19:06
tez poprosze :D:D Z góry dziekuje :) Pozdrawiem :)
49.
rodzina123
2006-06-22 18:52
Mp3 nagrane - wersja " gotowa " i " szkoleniowa " ... zaraz podeślę ...Pozdrawiam !
50.
rodzina123
2006-06-21 19:46
W week - end - jak się juz przewali zakończenie roku szkolnego - nagram Ci mp3 szkoleniową i wyslę ... Pozdro !
51.
towarzysz
2006-06-21 19:11
Elo czy mozecie mi podać bicie do tej piosenki.. tekie żeby można było się poznać że to ta piosenka.. bo ja kminie od dłuzszego czasu i nic mi nie wychodzi :( Pozdro
52.
towarzysz
2006-06-21 19:11
Elo czy mozecie mi podać bicie do tej piosenki.. tekie żeby można było się poznać że to ta piosenka.. bo ja kminie od dłuzszego czasu i nic mi nie wychodzi :( Pozdro
53.
rodzina123
2006-06-01 19:36
Zgadzam się z tym a - moll ... myślę , ze autor opracowania się po prostu pomylił ... Pozdrawiam !
54.
Dejw
2006-06-01 19:10
Prawidłowa jest ta wersja w opracowaniu... Nie licząc tego, że we wstępie ten a-moll tam powinien być a-mollem a nie tym czym jest... A jest to a/5+ jeśli się nie mylę. To a/5+ najzwyczajniej w świecie nie pasuje mi tam...
55.
absolute
2006-05-31 19:31
no i nadal nie wiem, jak to powinno lecieć...zamieście wreszcie prawidłową wersję...
56.
rodzina123
2006-04-26 20:02
Poza tym - sam piszesz : " Tomek ... rozpisał ... " i ... faktycznie - Tomek ładnie rozpisał ... Zwróć wiec uwagę , ze wg Tomka właśnie w zwrotce nie są grane zwykła akordy cały czas ... jak już wcześniej napisałem - w zwykłym G-dur nie ma tego dxwięku na strunie D - próg 3 ( dźwięk F ) ... tak wiec " wymyślanie wymyslnych akordów właśnie już sam Tomek rozpoczął ..." Oczywiscie ironizuję ciut ... żadne tam wymyślanie - tak tam po prostu grają w oryginale ... Pozdro dla Tomka !
57.
rodzina123
2006-04-26 19:36
Popieram pirata w całej rozciągłości ... Granie prostymi akordami jest fajne , ale do czasu ... W pewnym momencie chciałoby się coś więcej ... akordy wymyślniejsze - intra zgrabne - solówki szybsze - swoje kompozycje wreszcie ( niekoniecznie bardzo proste ) Kwestia czasu , treningu , umiejętności ... Pozdrawiam !
58.
pirat21wieka
2006-04-26 19:14
johny - kiedyś uproszczone wersje ci się znudzą (oby!) i wtedy sięgniesz po te „wymyślne” susy ;)
59.
rodzina123
2006-04-26 17:54
Otóż nie wszyscy - ja tam np. na twoje czy czyjekolwiek miny nabrać się nie dam - patrzę w taby , słucham jak brzmi ... zadne tam zgrywy , miny , najdłuższe włosy świata , podarte na kolanach dżinsy , i inne wymysły czy mądrości na mnie nie zadziałają ... za stary jestem ... za długo w tym siedzę ... I nie zadne tam wymyślne akordy znowu - w oryginale tak grają ... podstawowe G - dur tam pasuje , ale to nie brzmi jak oryginał i już ( mały palec na 3 progu struny D - w podst. G -dur takiego dżwięku nie ma w basach ... prawda ? Pozdrawiam !!!
60.
johny__yo
2006-04-26 17:21
Hejo! Ludzie, po co wy wymyślacie jakieś wymyślne akordy!?!? Tomek świetnie rozpisał tę piosenkę i nie ma co wymyślać żadnych sus-ów, G4, a7 itp!!! Co do intra to chyba każdy je gra trochę inaczej, ja sobie np. trochę uprościłem: C a |----------------------------|-----------------------------| |--1-----1--1--1h3-----1--0--|--1--1---1-3-1-0------3-------| |--0-----0--0----------0-----|--2--2---2---------4--4-------| |--2-----2--2----------2-----|--2--2---2---------5--5-------| |--3-----3--3----------3-----|--0---------------5--5-------| |----------------------------|------------------3----------| I dalej tak jak to zapisał Tomek. I oczywiście starym dobrym sposobem robię odpowiednią minę i każdy myśli, że to nawet lepiej niż w oryginale ;P Pozdrawiam!
61.
rodzina123
2006-04-20 20:36
Do przesympatecznej Zgodzi - zwrotka zagrana zwykłymi akordami , które wymieniasz - nie brzmi jak oryginał ( choć do zupełnie amatorskiego , " ogniskowego " grania ewent. mogą być ...) , ale w refrenie ewidentnie musi być F !!! proszę - nie proponuj początkującym akordu d-moll - bo się tak nauczą - a będzie to źle !!! d-moll nie pasuje zupełnie - dur ! dur tam słychać ! pozdrawiam Cię serdecznie !
62.
zgodzia
2006-04-20 20:23
Zwrotka: C a G Refren: F (ewentualnie d) G C a
63.
nirvanek89
2006-04-18 09:10
dziękuję wreszcie to zajarzyłem :D gram na gitarze miesiąc niecały wiec jeszcze mi słabo idzie ale po kilku probach mam nadzieje ze bedzie O.k pozdrawiam
64.
rodzina123
2006-04-17 10:18
Hammery ? Ano tak - trzymasz palec I ( wskazujący ) na 1 progu struny H ( bo tak jest w C-dur , nieprawdaż ? ) - trącasz strunę H - i dopiero po trąceniu tej struny dostawiasz palec ( III lub IV - jak ci wygodniej ) na próg 3 struny H ( musi zabrzmieć ten dźwięk - postawienie palca musi wiec być mocne , bo prawa ręka tego dźwieku nie uderza ! ) - potem znów zszarpujesz ten palec , tak aby zabrzmiał znowu dxwiek na 1 progu struny H ( też bez uderzenia prawą ręką - to jest pull-off ) ... uwaga ! kiedy dostawiasz palec na 3 próg - ten na 1 progu stoi - nie podnosi się ! pozdrawiam , nirvanku 89 !!!
65.
nirvanek89
2006-04-17 09:22
hmm 1h3... o co chodzi jak mam te hammery uderzać??:(:(
66.
rodzina123
2006-02-22 17:42
tak - oczywiście ... w opracowaniu są dwudźwięki ... widziałem , czytałem ... ta wrzutka o dwudźwiękach odnosila się nie do opracowania - tylko do wcześniejszego komentarza ... pozdrawiam serdecznie wszystkich !
67.
Dejw
2006-02-22 15:52
Heh no faktycznie... dopiero teraz zauważyłem. Chodziło mi o G :)
68.
kijany
2006-02-22 14:46
aha, user rodzina123 mówi o dwudżwiękach, ale są one rozpisane w tabie Tomka Pietrzkowskiego (który aktualnie omawiamy) :)
69.
kijany
2006-02-22 14:36
Zgadza sie ze słychać dwudżwięki, ale nie jestem specjalistą od pisania tabów. Odpowiednio gramy dżwięk G na strunie E, oraz dżwięk D na strunie H. Za niedomówienie przepraszam, gwarantuje za to zgodność z oryginałem. (Konsultowane z gitarzystą Lady Pank) Pozdrowienia dla userów.
70.
120+120
2006-02-22 14:00
Zwrotka: C a7 G4 F2 Zamienie kazdy oddech w niespokojny wiatr... Refren: F G C2 a Zwrotka 2: C a G itd itp....
71.
rodzina123
2006-02-22 08:35
no jasne , ze da sie jakoś nazwać ... tylko nie ma po co ( w tym przypadku ... ) - absolutnie tam nie pasuje ! a ponieważ tam powinien być G-dur - sądzę , że delikwent pomylił się przy rozpisce tegoż właśnie akordu - tym bardziej , że " 4 " w nim jest ( barre ) - tylko nie na tej strunie ... prawda ? a dwudźwieki też w tym intro słychać ... aż sprawdzę - jak tam to w oryginale grane jest - bo tyle tych wersji ... pozdrawiam zenwro !!!
72.
zenwro
2006-02-21 23:08
... o ile się nie mylę, to jest to także Gsus4/C# ?? ;-)
73.
zenwro
2006-02-21 22:55
To nie "nowy" G-dur. Ten WYGIBAS to ... Csus2/C# ;-).. ale to nie znaczy, że tu pasuje .. i gdziekolwiek indziej (każdy układ dzwięków można "na siłę" jakoś nazwać .... )
74.
rodzina123
2006-02-21 22:10
przemiły przedmówco ! pomijam drobnostki , jak np. to ,że tam gdzie piszesz te 8--10--8 słychać w oryginale ewidentnie dwudźwięki ... ale przyjrzyj się dobrze , coś tam za akordy wpisał : e--3- h--3- g--5- d--5- a--4- e--3- A CÓŻ TO ZA WYGIBAS ??? chyba się pomyliłeś z tą 4-ka ? wymyśliłeś chyba nowy sposób łapania G-dur ... no... czy nie tak ?! pozdrawiam !
75.
Dejw
2006-02-21 16:40
Trochę niejasno się wyraziłem, chodziło o to, że za drugim razem zamiast piątki gramy dwójkę :) Pozdrawiam
76.
Dejw
2006-02-21 16:12
Zgadzam się z przedmówcą (Kijany) i proponuję moją wersję intra: E| -0----0--0--0--0--0--0--------------------- H| -1----1--1--3--1--0--1----3h5p3------------ G| -0----0--0--0--0--0--2-----------4h5p4--0-- D| -2----2--2--2--2-----2--------------------- A| -3----3--3--3--3-----0--------------------- E| ------------------------------------------- . E| 3----3----x-x--x-x--8h10p8---------------------- H| 3----3----x-x--x-x----------8h10p8-/-1--3-///-5- G| 5----5----x-x--x-x------------------------------ D| 5----5----x-x--x-x------------------------------ A| 4----4----x-x--x-x------------------------------ E| 3----3----x-x--x-x------------------------------ W miejscu gdzie są 3 ukośniki ( /// ) chodzi mi o ślizg legato, tj. uderzamy kostką dźwięk na trzecim progu i tylko przesuwamy do piątego. Z tym, że ten motyw powtarzamy i za drugim razem na sam koniec przed puszczeniem struny robimy jeszcze ślizg na drugi próg.
77.
kijany
2006-02-21 14:40
proponuję w pierwszej linijce tabu zamiast ewolucji w funkcji a-moll zagrać: ----------------------3--- -----3h5p3----------3--- ------------4h5p4---4--- -------------------5--5--- -------------------------- -------------------------- pozdrawiam.
78.
Dejw
2006-02-20 23:35
Po pierwsze piosenka ta nie jest aż tak banalna jeśli się chce ją zagrać tak jak w oryginale. Banalne to może być Come As You Are Nirvany ;p Po drugie we wstępie są akordy C, a, G. Po trzecie w pierwszym wersie opracowania przy akordzie [x-0-3-2-1-x] podpis a-moll to chyba drobne nieporozumienie. Oczywiście, powinien tam być a-moll ale czy a-moll tak wygląda? Poza tym ja bym ten wstęp ciut inaczej rozpisał ale ogólnie rzecz biorąc poza tym a-mollem nie jest zły :) Pozdrawiam.
79.
120+120
2006-02-20 22:27
wszystko kwestia gustu a jak wiadomo gusta nie podlegają dyskusji :] ;)
80.
pirat21wieka
2006-02-20 19:10
666fred: a kręcą cię dziewczyny którym imponuje taka banalna piosenka :> ?
81.
666fred
2006-02-20 18:36
moim zdaniem to jest dobra piosenka, sla tych ktorzy chca baaardzo szybko sie nauczyc grac czegogolwiek zeby zaimponowacv dziewczynie :) ;) Ja to znam na 4 chwytach i efekt jest wystarczajączy :) Zwrotka: Zamienie każdy oddech... C a G Ref. Juz teraz wiem.... F G by do ciebie... C a Zeganc sie co swit... C a Byc tam, zawsze tam ... F G
82.
zgodzia
2005-11-10 22:30
Bicie jest takie: dół, dół, góra, góra, dół, góra
83.
zgodzia
2005-10-26 21:43
Jutro zaniosę to mojej nauczycielce z gitary ;) To mnie nauczy :P A tak to dzięki za tabulaturę !!
84.
Ola Kulecka
2005-06-19 09:36
nie jestem pewna, bo słuchu aż tak wspaniałego nie mam, ale na wstepie do zwrotki, nie powinno chyba być pego momentu z basem E... wydaje mi się, że powinno tam być znowu od A basowego... ale to tylko moja propozycja, pozatym tak wychodzi z piosenki...
85.
120+120
2005-05-14 11:48
Żeby zagrać ten wstęp dobrze trzeba po prostu zaufac samemu sobie - swojemu słuchowi i tyle... opracowania w wiekszosci mało jasno mówią... Trzeba sie wsłuchac i tyle...
86.
Rhay
2005-04-23 17:01
IMHO ten tab jest zly. Poczatek poczatku chyba bardziej leci tak: |--0---------------------0--| |--1----1--1--3--1--0--1--| |--0----0--0--0--0--0--2--| |--2----2--2--2--2--2--2--| |--3----3--3------------0--| |----------------------------| Ktos wie jak to naprawde sie gra?
87.
shegoiid
2005-03-28 20:18
ja gram tak: dół= D góra=G D ,pausa,G,G.D,G
88.
pirat21wieka
2005-01-29 14:20
wskazówek co do bicia udzieli Ci sam Janek Borysewicz - wsłuchaj się w nagranie a wszystko stanie się jasne.
89.
angosik
2005-01-29 13:44
jestem poczatkujaca,ale bardzo chcialabym nauczyc sie grac ta piosenke.dziekuje za chwyty ale czy ktos moglby udzielic wskazowki jaki jest rytm (bicie)? bylabym wdzieczna :)
Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone na www.chords.pl są własnością ich autorów.