Zacznij systematycznie uczyć się grać na gitarze razem ze stroną Moja nauka - będziesz miał/miała do niej dostęp po zalogowaniu się w serwisie

Babilon Da Bandit - Vavamuffin (Komentarze)

Wróć do opracowania...
Wróć do wykonawcy...

lub Zarejestruj darmowe konto

Ostatnie komentarze (22 z 22)
1.
Flo
2006-06-11 11:29
dzieki za linki, widziałęm , słyszałem, zamdlałęm, wstałem i i tak nigdy tak nei zaggram... ale vavamufffin moge ppopykać :D
2.
zenwro
2006-04-12 22:05
..Bo np. u mnie te 6 min zagrywek Vai'a (demonstruje je tu "szczegółowow") ściągało sie ponad 10 min. i bez zatrzymania ani rusz ;-) http://video.google.com/videoplay?docid=-7940608910225951743&q=vai&pl=true Pozdrawiam
3.
zenwro
2006-04-12 21:30
:-)) Oczywiscie, znajdziesz tam i Vai'a i Malmsteen'a i ... nawet lekcje Satriani'ego (oprócz dwóch chyba ponad godzinnych G3) Trzeba tylko wpisać do wyszukiwarki te nazwiska ;-) .. i najlepiej otwierać w osobnym oknie .. Jak już sie zacznie odtwarzać - zatrzymaj odtwarzanie (pauza) - bo gdy sie słabo ściąga, to sie zatrzymuje - popatrz na pasek ściągania na dole .. odtwarzanie uruchom gdy sie ściagnie więcej - wtedy odtwarzanie będzie płynne..
4.
rodzina123
2006-04-12 20:56
Bardzo dziękuję Zenwro za podesłany link ... oczywiscie super ! choć nie wiem dlaczego ... od czasu do czasu mi sie stopuje na moment ( nie umiem się tego pozbyć ) ... rzecz jasna odjazd niesamowity popatrzeć z tak bliskich ujęć kamery - na koncercie nie można tego zrobić ... dla mnie osobiście Satriani pozostaje GURU w zakresie tworzonych melodii ... Malmsteen jest niesamowicie szybki ... ale najtrudniejsze technicznie zagrywki wg mnie grywa Vai ... ( swego czasu uczeń Satrianiego zresztą ) pozdrawiam !!!
5.
zenwro
2006-04-12 02:09
A to specjalny link !!! - dla rodzina123 (i idę spać ;-)) http://video.google.com/videoplay?docid=-1578343941761594347&q=satriani&pl=true
6.
zenwro
2006-04-12 01:18
Miało już nie byc "linkowania" (bo dlaczego linki i dlaczego tutaj ? :-)) ... ale .. Ci goście (Victor Wooten i Steve Bailey) mogą wpędzić w kompleksy (a może zmotywować ??) ... - 37 min basów .. ale JAKICH !!!! http://video.google.com/videoplay?docid=7179726751961627284&q=wooten&pl=true
7.
zenwro
2006-04-11 22:00
A tu (też na tej samej stronie - podam ten link, gdyby ktoś nie znalazł) 6 minutowe zupełne przeciwieństwo pierwszej solówki basowej..;-) http://video.google.com/videoplay?docid=-1878363951912527992&pl=true To tyle "linkowni" ;-) Pozdrawiam.
8.
zenwro
2006-04-11 21:31
A tu jest link do 8 minutowego basowego solo Billy Sheehan'a: http://video.google.com/videoplay?docid=-7123164409752792753&q=bass tu także Paul Gilbert i inni (a w wyszukiwarke na tej stronie można wpisać np. solo guitar - i mamy następne klipy :-)
9.
zenwro
2006-04-11 20:39
Do Flo: Ten facet z gitarą X to zapewne Michael Angelo Batio ;-) Tu masz link do tej gitary X http://www.angelo.com/the_quad_guitar.html tu do gitary V http://www.angelo.com/the_double-guitar.html tu usłyszysz jak to brzmi: http://www.angelo.com a tu nawet jest klip i można zobaczyć, jak to się "obsługuje" ;-): http://www.deanguitars.com/angelo/
10.
kristof_thor
2006-04-11 12:40
Do Devea :P Bo rozpisałeś to reggaeowe bicie... Tylko jak są same x-y to znaczy ze tak jakby puszczam chwyt i na pustych strunach robie uderzenie i zatrrzymuje a potem robie to zwykle bicie *to chyba bylo 3;3;0;itd) czy caly czas trzymajac chwyt udertzam zatrzymuja i znowu uderzam, nie zatrzymuję i tak na zmianę?? :D Z góry dzięki za odpowiedź :)
11.
Flo
2006-04-04 09:50
ja tez widziałem i podziwiem. respekt. i potem sie okazało ze mój kolega go zna :D moze i ja poznam . al ewidziałem zdjecie koleszki który grał na gitarze cztero gryfowej ( był a w kształcie X ) i miał ręce rozłożone . wyglądało to neisamowiocie, neiwiem niestety jak to brzmi...
12.
rodzina123
2006-02-05 12:56
widziałem P. Adama F. - no i faktycznie !!! super gość - jestem zachwycony jego techniką ... wcześniej widziałem " jedynie " Stanleya Jordana no a P. Fulara ... ogromny talent ... ogromna praca ... super !!! i nie ważne , że nie rocka ... Bach ze swoją polifonią pasuje jak ulał do tej techniki ... serdeczne dzięki , zenwro !
13.
zenwro
2006-02-05 01:24
Nie widziałem tego kosmicznego pasażu S.V. :(( - ale mogę to sobie wyobrazić. Wszystkim tym, którzy nie wiedzą, jak to może wyglądać ... i jak to słychać, polecam zajrzenie na stronę http://adam.fulara.com ...i ściągniecie kilku (7-miu) klipów tam zamieszczonych (A. Fulara gra w nich techniką "two-hand tapping" - na jednym lub dwóch gryfach - cóż z tego, że nie rocka lecz przede wszystkim Bacha ;-)) Naprawdę warto zobaczyć.
14.
rodzina123
2006-02-04 21:10
no jasne ! kosmiczna sztuka - to jest np. Steve Vai na koncercie zagrał jednocześnie na dwóch gitarach ten sam bardzo szybki i trudny technicznie pasaż przez całe gryfy ... na obie ręce , grając hammerami - bez trącania strun ... czujecie ! palce prawej i lewej ręki grały tę samą kawalkadę dźwięków - jak w lustrzanym odbiciu ... jazda , że ... ach...
15.
buszi
2006-02-04 20:36
Racja, ale C i G są właśnie wymi najtrudniejszymi imo to tłumienia lewą ręka, jerśli chodzi o akordy podstawowe. Co nie zmienia faktu, ze się da i wcale nie ejst to jakaś kosmiczna sztuka.
16.
rodzina123
2006-02-04 20:33
zgadzam się w zupełności ... pozdrawiam!
17.
Dejw
2006-02-04 19:51
nie wiem jak jest w piosence bo nie słuchałem ale zgadzam się że barowe dużo łatwiej tłumić. co nie znaczy że takich się nie da :)
18.
Flo
2006-02-04 15:25
PEACE =]
19.
rodzina123
2006-02-04 12:46
zgadzam się , barowe akordy tłumi się łatwiej i lepiej to brzmi reggae grane jest zazwyczaj barowymi ...
20.
Flo
2006-02-04 12:34
ja JEDNAK POLECAM CHWYTY BAROWE, BO TO ZUPEŁNEI INACZEJ BRZMI =] I ŁATWIEJ SIE TŁUMI +]
21.
Dejw
2005-12-30 18:17
bicie reggae, czyli tłumisz struny, można różnie uderzać, np coś takiego: E| -x-3-x-3-x-0-x-0 H| -x-3-x-3-x-1-x-1 G| -x-0-x-0-x-0-x-0 D| -x-0-x-0-x-2-x-2 A| -x-2-x-2-x-3-x-3 E| -x-3-x-3-x-0-x-0 przy x'ach uderzasz i nadgarstkiem tłumisz uderzenie
22.
Kuka123
2005-12-30 12:15
Co to jets rymt regae? ;'P Kocham ten song XD
Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone na www.chords.pl są własnością ich autorów.