Login: Hasło:

Piosenki - Komentarze

Dżem - Wehikuł czasu

^ top

Wróć do strony wykonawcy: Dżem
Wróć do strony z piosenką: Wehikuł czasu.

Komentarze

2009-04-18, 14:01; autor: tygrysek1985:

2007-12-31, 13:24; autor: szescian28: --- bardzo dobry tab, gdzieś na zagranicznym serwerze na niego trafiłem i nadal uważam za najlepszy.

2009-02-22, 14:37; autor: kaczka6661:

jejku ludzie zrozumcie ze nei da sie opisac BICIA!!!!! graj ze sluchu jak tego nie potrafisz to odloz gitare bo to powinno samo przyjsc :(

2009-02-21, 18:17; autor: Creenther:

Może mi ktoś podać pełną wersje tego utworu z biciami i tabulaturą?

2008-11-12, 17:17; autor: rodzina123:

No i OK - masz do tego pełne prawo. Pozdrawiam.

2008-11-12, 16:55; autor: Seeboo:

No ja taki ogniskowy grajek tylko jestem :-)

2008-11-04, 19:02; autor: rodzina123:

Ale w tej tonacji nie zagrasz riffów gitarowych zgodnie z oryginałem - tylko akordami popykasz...Pozdro

2008-11-04, 18:43; autor: Seeboo:

Można i inną tonację zagrać :) Nawet pasuje:

Zwr:
G D e C
G D C G
Ref: D e C G

Pozdrawiam

2007-12-31, 13:24; autor: szescian28:

pomyłka :D sorki ale pierwszy raz tabulature pisałem
||------------------------------------------------------||
||------------------------------------------------------||
||----------------------------------------2----2-4-2------||
||--2----2------2--------------------0--0----0-0-0-4-2--||
||--0----0-3/4---0-2--2-----------0---------------------||
||-----------------0--0-3/4-0--2------------------------||

||------------------------------------------------------||
||------------------------------------------------------||
||-------------------------------4--2--------------------||
||--2----2------2---------------0--0--4--2----2-0/2-0---||
||--0----0-3/4---0-2--2---------------0--0----0--0--0---||
||-------------------0--0--3/4-0--------------------------||

2007-12-31, 13:22; autor: szescian28:

moim skromnym zdaniem gra sie to tak :D
||----------------------------------------------------------|| ||----------------------------------------------------------|| ||----------------------------------------2----2-4-2------|| ||--2----2------2--------------------0--0----0-0-0-4-2--|| ||--0----0-3/4---0-2--2-----------0---------------------|| ||-------------------0--0-3/4-0--2------------------------|| ||----------------------------------------------------------|| ||----------------------------------------------------------|| ||-------------------------------4--2----------------------|| ||--2----2------2---------------0--0--4--2----2-0/2-0---|| ||--0----0-3/4---0-2--2---------------0--0----0--0--0---|| ||-------------------0--0--3/4-0--------------------------||

2007-12-05, 19:25; autor: malwina:

Moje intro, raczej wcześniej takiego nie było :P

e-------------------------------------------------------- h-------------------------------------------------------- g----------------------------------------2--4-2---------- d--2-2------2-----------------------4--0-------4-2------- a--0-0-3/4----0--2-2----2-------4-------------------4/2-- e----------------0-0-3/4---0--2-------------------------- ---------------------------------------- ---------------------------------------- ----------------------------4-2--------- --2--------2----------------(0)---4-2--- --0-0-3/4---0--2--------2---------(0)--- ---------------0-0-3/4------------------

2007-09-17, 21:02; autor: jo3:

Przepraszam, trochę nabrudziłem, ale miałem zgrzyt na przeglądarce, a potem nie wiem czemu mi się tabulatura skleiła. Może to jakiś moderator do stanu używalności doprowadzić?

2007-09-17, 19:58; autor: jo3:

Intro w wersji kikana, napisane czcionką o stałej szerokości, żeby się ładnie z notatnika drukowało i nie rozjeżdżało. I pamiętajci o składni [ tab ] TABULATURA [ /tab ] Bez spacji w nawiasach.

E|------------------------------------------------------- B|---------------------------------3--3------------------ G|-2--2----------------------------2--2h4p2----------2--- D|-2--2-----2------------------2-4-0--------4-2------2--- A|-0--0-3h4-0-0-2--2-----2---4------------------3h4--0--- E|--------------0--0-3h4-0-0-2--------------------------- E|---------------------------------- B|----------------------3----------- G|-2--------------------2h4-2---2--- D|-2-----2--------------------4-2--- A|-0-3h4-0-0-2-2-----2----------0--- E|-----------0-0-3h4-0--------------

2007-09-17, 19:56; autor: jo3:

Intro w wersji kikana napisane czcionką o stałej szerokości (żeby się ładnie drukowało z notatnika). I pamięta

2007-06-19, 19:43; autor: rodzina123:

Filmik z moją wersją tego intro jest tutaj :
http://www.youtube.com/watch?v=42Da0MwQq8o
Pozdrawiam.

2007-06-19, 13:16; autor: marcin26:

czi i ja mogę poprosić o filmik Rodzinko?z góry dzięki - sabre2th@o2.pl

2007-06-19, 09:49; autor: kikan:

Tak mniej więcej Jurek gra obecnie (grał tez tak na rawie 93 i w liście do R.) "swoje" intro do wehikułu:


e--------------------------------------------5----------------------------------
h----------2---2-----------------2-5---------5--------------------------------
g------2--4B-4B-4-2-4-------2------4B-2-----4-4B--4B-4-2-4-4B-4--------
d--2h4--------------------2h4-----------------------------------------2-------
a--------------------------------------------------------------------------------
e--------------------------------------------------------------------------------

e--------------------------
h--------------------------
g--4B-4-2------2-----2---
d-----------4-2-------2---
a------------------3b-0---
e--------------------------

Nie wiem czy jest dobrze ale tak to słyszę jak na razie :)

2007-05-11, 19:13; autor: Gucio7:

Na guitar pro nie jest to opracowanie do końca poprawne- w tym właśnie sęk...

2007-05-11, 18:39; autor: ratszym:

Mam tą piosenkę na gp. Jak ktoś chce to pisać ;]

2007-02-20, 14:39; autor: kikan:

Adam Otręba gra bardzo fajnie przejście w refrenie na akordzie A. Wydaje mi się, że to tak leci, ale nie jestem pewien:

d---------2----------2----
a--0-0-4---4p2p0--2----
e--------------------0----

No i rozpisałem praktycznie cały utwór :). Nie pogniewam się jak zostanie wstawiony za wersję borq che che ;)). A tak poważnie to można to wstawić i dodać intro drugiej gitary według rodziny123 i nie będzie trzeba grzebać w komentarzach w poszukiwaniu poprawnej wersji. Oczywiście to tylko propozycja :). Pozdrawiam

2007-02-20, 14:31; autor: kikan:

Jeszcze jest taki fajny motyw po refrenie i po solówce Adama Otręby (przed ostatnim refrenem). O ile pamiętam to nikt go nie zapisywał. Ja gram go tak:

W tej pozycji gra Adam Otręba:
e-------------------------------------------5-----------------------------------------
h----------2---2------------------------3--5B-5B-5-2-------------------------------
g------2--4B-4B-4-2-4-------2-4-2-4---------------4B-4-2-4------2-4B4-2-4--2-
d--2h4--------------------2h4-----------------------------------2h4------------4---
a--------------------------------------------------------------------------------------
e--------------------------------------------------------------------------------------

W tej natomiast Jerzy Styczyński:
e-------------------------------------------------------------14--14------------------------
h--------------14--14----------------------------------15--17B-17B17-14----------------
g---------14--16B-16B16-14-16-------14-16-14-16-------------------16B16--14-16---
d--14h16-------------------------14h16---------------------------------------------------
a--------------------------------------------------------------------------------------------
e---------------------------------------------------------------------------------------------

e-------------------------
h-------2-5B5-2-5---2--
g--2h4-------------4----
d-------------------------
a-------------------------
e-------------------------

Przed ostatnim refrenem, za pierwszym razem jedna gitara (Adam Otręba) gra ten motyw, a druga (Jurerk Styczyński) gra tak jak w intro. Za drugim razem grają tak jak po pierwszym refrenie tylko kończą w innych pozycjach.

Adam Otręba:

e----------------------------------
h--------10-12B12-10-12----10-
g--9h11--------------------11----

Jurek Styczyński:

e------------------------------------
h----------14-17B17-14-17----14-
g--14h16--------------------16----

2007-02-20, 13:48; autor: kikan:

Ja gram to tak i myślę, że jest dobrze :) (Panowie z Dżemu grają podobnie:)).

e-------------------------------------------------------------------
h-----------------------------------------3--3---------------------
g--2--2----------------------------------2--2h4p2------------2--
d--2--2------2----------------------2-4-0----------4-2-------2--
a--0--0-3h4-0-0-2--2------2----4----------------------3h4--0--
e------------------0--0-3h4-0-0-2--------------------------------

e------------------------------------------------
h-----------------------------3------------------
g--2--------------------------2h4-2---2-------
d--2------2--------------------------4-2-------
a--0-3h4-0-0-2-2-------2-------------0-------
e---------------0-0-3h4-0---------------------

2007-02-19, 21:38; autor: rodzina123:

Filmik ten jest w You Tube -
www.youtube.com/profile?user=rodzina123
Zapraszam i pozdrawiam !

2007-02-19, 20:51; autor: szczur6667:

rodzina123 czy mógłbym również prosić o filmik z intrem do wehikułu? z góry dziękuję:)

2007-02-19, 19:20; autor: Ogi:

czy mógłbym prosić o filmiik, mój mail to ogijkm@gmail.com

2007-02-18, 22:10; autor: kampol18:

czy mógłby ktoś napisać poprawną wersje, albo powiedzieć która jest właściwa ?

2007-01-12, 22:05; autor: rodzina123:

Hmmm...akord fis jest tak samo zwykły jak np. F ...
Najlepiej to mieć tabulaturę do tego , a nie akordy - bo tam duzo gry kombinowanej jest , opartej na akordach prostych właśnie ...
Pozdrawiam !

2007-01-12, 19:19; autor: kamil0071:

a ja bym bardzo prosił zestaw akordow ale chcial bym zeby tam byly nie tylko podstawowe czyli np.F,G tylko np. E5 fis i cos w tym stylu. kamil0071@onet.eu z góry dzienki

2007-01-02, 18:23; autor: luzarowski:

A ja moge poprosić o filmik z intrem do "wehikułu.." ??

2006-12-30, 17:34; autor: lestat161:

ja też bym bardzo prosił :] jeśli można: )
lestat161@o2.pl

2006-11-19, 20:49; autor: rodzina123:

Zaraz wyślę Ci jakis filmik gitarowy ...niekoniecznie Dżemu .
Wysyłam filmiki , na których sam gram - a nie inni gitarzyści.
Pozdrawiam !

2006-11-19, 18:27; autor: bery12:

rodzino123 ....ja gram na gitarze od 1.5 roku bardzo i to wychdzi i uwielbiam ogladac filkiki gitarowe..bardzo bym prosil o jakies nie koniecznie z dzemu byle jakie aby cos grali na gitarze uwielbiam je....z gory dzieki

moj email to misio125@op.pl

2006-11-19, 18:03; autor: rodzina123:

Już wysyłam Ci ten filmik .Pozdrawiam !

2006-11-19, 12:11; autor: ciurdel:

oo, tez bardzo proszę o ten filmik :)
bardzo będę wdzięczny ;]

2006-11-10, 21:02; autor: tosio:

dziekuje za maila. dozgodnie czy dozgonnie ?? hehe..w sumie o jedno chodzi :)

2006-11-10, 19:19; autor: Marco89:

Rodzinko, ja też bym prosił o ten filmik!

2006-11-10, 17:21; autor: rodzina123:

Proszę . Nie ma sprawy - mam dziesiątki takich filmikow i chętnie je wysyłam . Pozdrawiam!

2006-11-10, 16:08; autor: 1043104:

Dziekuje Ci bardzo ;] już prawie gram tak jak Ty ;] Jeszcze raz dziękuje :*:*

2006-11-09, 19:55; autor: rodzina123:

Już wysyłam. Pozdrawiam.

2006-11-09, 18:45; autor: sorrow1985:

dozgonnie* :P

2006-11-09, 18:16; autor: tosio:

ja tez poprosił bym filmik.bede dozgodnie wdzięczny tosio16@wp.pl

2006-11-09, 17:10; autor: rodzina123:

Już wysłałem filmik ...Pozdro !

2006-11-09, 16:52; autor: rodzina123:

Mam filmik z tym intro , na którym gram to w tempie takim , że zółw w bokserskich rękawicach by nadążył... Więc wyslę Ci teraz ten filmik - i wersja ta jest poprawna ( widziałem jak to jest grane przez gitarzystów Dżemu )
Pozdrawiam serdecznie !

2006-11-09, 16:02; autor: 1043104:

Jak ktos wie jaka jest poprawan wersja to niech napisze ;] albo mi np filmik przesłal ??;> ;] wdzieczna bylabym ;] [ ewsa@poczta.onet.pl]

2006-10-11, 22:18; autor: shymchack:

Moim zdaniem ta tabulatura to kompletna lipa :P Ale te w komentarzach są fajne, same się uzupełniają i z wszystkich sobie skleiłem jedną tak jak mi się podoba i fajnie wyszło :) dzięks :D

2006-10-04, 22:46; autor: Kroolik:

A kto powiedzia, że to ma zabrzmieć skromnie. PS. gdzie jest błąd?

2006-10-04, 13:53; autor: rodzina123:

Nazbyt skromnie to nie zabrzmiało ... A wersja Twoja wcale poprawna nie jest !!! Pozdrawiam !

2006-10-04, 13:04; autor: kikan:

no i troche ci nie wyszlo :)

2006-10-04, 12:17; autor: Kroolik:

Ludzie, czas zagrać to poprawnie :) Oto moja wersja:
E||------------------------------|----------------------------| B||------------------------------|----------------------------| G||------------------------------|-----------2----4-2---------| D||--2---------2-----------------|-----2--4--0--------4-2---2-| A||--0---0h3h4---0-2--2------2-0-|------------------------4---| E||----------------0--0--3-4-----|--2-------------------------| -----------------------------|-----------------------------| -----------------------------|-----------------------------| -----------------------------|--4-2------------------------| --2---------2----------------|--0---4-2---2-------------2--| --0---0h3h4---0-2--2------2--|----------4---0----0--3-4----| ----------------0--0--3-4----|-----------------------------|

Solo do wstępu:
E||------|------|----|-----------------------|-------------------------|
B||------|------|----|-----------------------|-------------------------|
G||------|------|----|--------------------2--|--4b---4r-2-4~---------2-|
D||------|------|----|----------------2-4----|-------------------2-4---|
A||------|------|----|------------3-4--------|-------------------------|
E||------|------|----|-----------------------|-------------------------|



-------------------------|-------------------------|
-----5-------------------|-----5--7-5----5---------|
--4b----4r-2~-----4r-2---|--4b--------6--4----4r---|
-----------------------4-|-------------------------|
-------------------------|-------------------------|
-------------------------|-------------------------|



------------------------------|
------------------------------|
--2---------------------------|
----4-2---2-4-----------------|
--------4-----0---------------|
------------------------------|

2006-03-12, 14:47; autor: rodzina123:

nagrałem intro ( wersja wg mego komentarza ) w mp3

2006-02-23, 12:34; autor: Miłosz:

Spokojnie jeśli jest to dodamy w tej chwili mamy po prostu dużo piosenek w poczekalni dlatego troszke to trwa. Pozdrawiam

2006-02-23, 11:39; autor: kikan:

To najlepiej dodaj w komentarzu. Ja jak dodawalem Slodką to czekałem gdzieś z tydzień. Ostatnio moja koleżanka coś dodawała i czekała z półtora tygodnia jeśli nie więcej.

2006-02-23, 11:00; autor: Beatlesik:

no dodaj piosenke... i cos sie dlugo nie dodaje... to mi sie nie podoba... chyba to wkleje w komentarzach poprostu...

2006-02-18, 22:01; autor: kikan:

ale wzioles dodaj piosenke czy w komentarzu chciales dodac? jesli to pierwsze to czeka sie kilka dni ponoc:)

2006-02-18, 20:27; autor: Beatlesik:

kurde, wyslalem moja propozycje sola, lecz cos nie chca wstawic jej... ile czas mniej wiecej trzeba czekac na wstawienie?

2006-02-13, 17:27; autor: blitzkrieg:

troche lewa ta wersja

2006-02-13, 17:26; autor: blitzkrieg:

troche lewa ta wersja

2006-02-07, 21:46; autor: kikan:

No wiesz, im wiecej próśb tym szybciej sie może ktoś zlituje i wstawi hehe. Pozdrawiam

2006-02-07, 21:11; autor: Dejw:

Przydałoby się wstawić, tak samo jak w wielu innych opracowaniach, gdzie w komentarzach dopiero jest rozpisane wszystko tak jak powinno. Tylko kto to wszystko wstawi :P

2006-02-07, 20:43; autor: kikan:

Przydaloby się wstawić jakąś normalną wersję za tą borq'a (bez obrazy)

2006-01-18, 15:17; autor: arson02:

HMmmm jak ktoś chce taba na Guitar pro to pisać gg 1603231

2005-12-31, 15:30; autor: kikan:

Dzieki i nawzajem. Happy New Year:)

2005-12-31, 13:34; autor: rodzina123:

pozdrawiam wszystkich miłośników dobrej muzyki , w tym
miłośników Dżemu w szczególności - życzę w Nowym Roku
samych sukcesów , sprawnych paluszków , a na razie
szampańskiej zabawy sylwestrowej
( ja jak co roku pracuję tej nocy - granie na balu to niezły
zastrzyk kaski .... )
pozdrawiam....

2005-12-31, 11:17; autor: kikan:

wersje akustyczna bedzie ciezko chyba rozpisac...

2005-12-31, 11:16; autor: kikan:

sorry moj blad. w 2-4 graja na g i d.

2005-12-30, 23:44; autor: kacper:

popieram prosbę menfita: byłbym b. wdzięczny za wersję akustyczną.
mail: kakun8@wp.pl
z góry dziękuję

2005-12-30, 23:35; autor: menfit:

A ma ktoś możewersję akustyczną? jak tak to prosze wyslac mi na miela menfit@op.pl
z góry dziekuje!

2005-12-30, 22:49; autor: kikan:

Chodzilo mi oczywiscie o pozycje 2-4.

2005-12-30, 22:48; autor: kikan:

Tak o ten fragment mi chodzilo.Dzieki wielkie! NA poczatku jak na to spojrzalem to cos mi nie pasowalo ale juz w porzadku. Tylko czy gitarzysci Dzemu nie graja na strunach h i g a nie jak napisales ze g i d? Ale to akurat nie problem bo mozna sobie latwo przeniesc. Rada jak najbardziej prawidlowa. Trzeba umiec grac wszystko. Jeszcze raz dzieki.

2005-12-30, 19:16; autor: rodzina123:

no to jeszcze bardziej ogólnie chciałbym poradzić ( tak też
mówię moim uczniom ) :
JEŚLI KTOŚ CHCE NAPRAWDĘ ZOSTAĆ GITARZYSTĄ , TO NIE
POWINIEN SŁUCHAĆ TYLKO JEDNEGO WYKONAWCY , CHOĆBY NAJBARDZIEJ UKOCHANEGO ....
TZN. SŁUCHAĆ TO SOBIE JESZCZE MOŻE - ALE PRÓBOWAĆ GRAĆ POWINIEN WSZYSTKO , CO SIĘ NAWINIE - I CO JEST
DOSTOSOWANE TRUDNOŚCIĄ DO AKTUALNYCH MOŻLIWOŚCI
JEST MASA CIEKAWEJ MUZY GITAROWEJ - TO ROZWIJA ...
NAPRAWDĘ !!!!
ale dość wymądrzania się ... pszepraszam ....
moimi ulubieńcami są supergitarzyści , grający rocka instr.
np. : J.Satriani , S.Vai , Y.Malmsteen , M.Fridman itp.
( tony extra zagrywek , choć często b. trudnych )

2005-12-30, 19:01; autor: rodzina123:

oczywiście , że w głosie I można zamiast pozycji 7 - 9
zagrać w pozycji 2 - 4 , ale wtedy na strunach wyższych , czyli na g , d ( zamiast strun d , a - jak u mnie )

2005-12-30, 18:58; autor: rodzina123:

jak już mają kończyć tę plecionkę , to ostatni takt skracają o
7 dźwięków - na beat 3 i 4 w tym takcie dają riffy
( mogą też być akordy ) : D E - no potem wchodzi
riff gitarowy ( jak w intro ) - bębny i bas stop , prawda ?

2005-12-30, 18:48; autor: rodzina123:

no to może spróbujmy z tą plecionką ( o ile o ten fragment chodzi, ale właśnie tym motywem kończy się solo )

I gitara ( jeszcze w trakcie solówki ) robi tak

g------------------------------- --------------------------6b-6
d-7------7----7-7-------7----- -7------7----7-7------7------
a----9-7---9-------9-7----9-7 ----9-7---9-------9-7--------
e------------------------------- -------------------------------

II gitara ( kończąc solo wchodzi w drugi głos )
można to zagrać w różnych pozycjach , ale wygodnie jest tu
( na elektryku z długim gryfem w szczególności )

e------------------------------------------
h-14-------14------14--14------14------
g----14--------14---------14-------14---
d-------16--------------------16-------16

e--------------------------------------------------
h-14--------14----14--14---------14---17bb-17
g-----14-------14----------14--------------------
d--------16---------------------16----------------

17bb - że trzeba podciągnąc o 2 progi

2005-12-30, 17:00; autor: kikan:

Ja tam bym mogl tylko Dżemu sluchac:)

2005-12-30, 15:22; autor: zenwro:

Gdybym stanął przed takim dylematem: wybierz sobie dwa zespoły - polski i zagraniczny - i przez najbliższe 20 lat nie usłyszysz niczego innego, to wybrałbym DŻEM i ... tu się zastanawiam ...Pink Floyd albo Muddy Waters :-)

2005-12-30, 11:53; autor: kikan:

Sorki zle napisalem w ktorym momencecie jest ta plecionka. Styczyński pod koniec solowki Otręby zaczyna ja grac (prog2,4 chyba), a potem razem koncza na wyzszych dzwiekach (prog 12,14 chyba) i dopiero potem wchodzi riff.

2005-12-30, 08:30; autor: rodzina123:

Dzięki serdeczne ! Oczywiście NIE czuję się urażony !
a co do plecionki - to muszę się wsłuchać w utwór , bo nie jestem pewien , o który fragment Ci chodzi .
Jak będę pewien , to spróbuję ( choć oczywiscie taki
Styczyński to ze mnie znowu nie jest - sorry za porównywanie
się ... )
Serdeczne dzięki Z. za uwagi techniczne , gdyż komputerem to ja się posługuję słabo i często korzystam z pomocy mego
11 - letniego syna ....
Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłośników zespołu Dżem -
czyż to nie jest jeden z najlepszych zespołów w historii naszej
rodzimej muzy rozrywkowej ?
Choć już bez R.R. to już nie to samo ...............

2005-12-30, 00:57; autor: zenwro:

Kiedyś napisałem w komentarzu, że ".. nie wierzę...", ale zobaczyłem, że można .. konstruktywnie (rodzina123 wie, o co mi chodzi ;-))
Mam jedna poradę - bo widzę czasem "rozjechane" taby
Piszcie taby w notatniku czcionką - Lucida Console - bo tak wygodnie - każdy znak ma tę samą szerokość, więc widzimy co jest i gdzie. :-) Potem wklejcie z notatnika w komentarz. I tu najważniejsza sprawa !!!
Przed tabulaturą, (najlepiej w osobnym wierszu) koniecznie trzeba wstawić w NAWIASACH KWADRATOWYCH słowo: tab - a po tabulaturze wstawić wiersz z: /tab - TEŻ W NAWIASACH KWADRATOWYCH - tu nie napisałem tych nawiasów, bo na stronie sie nie wyświetlą, o czym poniżej
To "tab" i "/tab" w [] nie będzie widoczne w komentarzu, ale tabulatura będzie OK. I jeszcze jedno - gdy wkleimy taba z tymi [] w komentarz widzimy, że sie rozjechał. Nic to - właśnie te [] sprawią, że na stronie tab wyświetli sie dobrze. Porównajcie mojego taba poniżej z innymi - szczególnie widać róznicę w kreseczkach ;-) Pozdrawiam.

PS. Nie mam wyższego muzycznego, więc moich komentarzy "muzycznych" nie traktujcie jako wyroczni ;-). To co napisałem o [] dotyczy zarówno taba w komentarzu jak i w opracowaniu.

E1|---------------------5-8----| H2|-----------------5-8--------| G3|-------------5-7------------| D4|---------5-7----------------| A5|-----5-7--------------------| E6|-5-8------------------------|

2005-12-29, 20:11; autor: kikan:

Ale w sumie gdy ta wersje sie gra razem z oryginalem to pasuje. Nie mowie oczywiscie o gitarze Styczyńskiego i o przejsciach do powtorki riffu i do zwrotki.

2005-12-29, 19:52; autor: kikan:

Ach skoro mam do czynienia z dobrym gitarzysta to chcialbym sie zapytac czy wie Pan jak sie gra ta gitarowa "plecionke", jak niektorzy mowia, ktora jest po solowce i po riffach. Caly czas brakuje mi jaks dzwiekow. Z gory dziekuje. Rowniez pozdrawiam:)

2005-12-29, 19:45; autor: kikan:

Ma Pan rację. Przepraszam nie chcialem nikogo urazic tym co napisalem. Mysle jednak ze dla poczatkujacych ta wersja jest w porzadku. Tez bylem na koncercie Dżemu i widzialem jak to czesza (!). Ja poza tym samemu gram to inaczej. Wiem ze sie podciaga struny. Lecz faktycznie czesciej gram na pudle. Na gitarze gram od 2 lat moze nawet troche mniej. Dokladnie mnie Pan rozpoznał:). Jednak wersje ktore zostały tu przedstawione nie za bardzo mi odpowiadały. Moze niekonieczne Pana wersja. No tak teraz wyglada na to ze lize dupe ale nie o to mi chodzilo. Dziekuje Panu za szczera opinie i jeszcze raz przepraszam za wymadrzanie sie. Niemialem takiego zamiaru.

2005-12-29, 19:21; autor: rodzina123:

a słuch , Bratku to mi fachowcy prawie 30 lat temu określili
jako tzw. absolutny ...
nie wiem , jakbym bez niego skończył te studia muzyczne..
a Szkołę Gitary to prowadzę od ok. 10 lat...
i uczę w niej takich młodych gitarzystów ( jak Ty ??? )
paru moich uczniów już gra w swoich kapelach rockowych
( w wakacje byłem na koncercie 1 z nich w Dekompresji )

2005-12-29, 19:16; autor: rodzina123:

a jeszcze .... ciekawe , jak ty długo już uczysz się grać , co ???

2005-12-29, 19:13; autor: rodzina123:

a kolega Kikan niech się wsłucha lepiej , że gitarzyści Dżemu we wstępie podciągają struny ( co jest typowe dla bluesa )
w paru miejscach ....
ja też tak to grałem - ale jak chodziłem do LO , czyli
kilkanaście lat temu ...
a potem - to na kameralnym koncercie Dżemu w łódzkich
" 77 " widziałem z odległości może 3-4 metrów , jak to czeszą ...
i przestałem wtedy opowiadać ludziom głupoty na temat tej
piosenki..
jeśli masz kłopoty z podciąganiem strun to pewnie grasz
na pudełku , co...
pozdrawiam !!!

2005-12-29, 17:23; autor: Cynamonowa Żaba:

tabów miało być, przepraszam za błedy wszystkie

2005-12-29, 17:22; autor: Cynamonowa Żaba:

ależ prosże, jakoś muszę się podbudować skoro i tak nie umiem ani pisać tabó ani ich grać, więc CAŁA PRZYJEMNOŚC PO MOJEJ STRONIE .lol

2005-12-29, 17:20; autor: kikan:

dziekuje Zabo

2005-12-29, 17:19; autor: Cynamonowa Żaba:

masz leniu jak chcesz :-p

2005-12-29, 16:56; autor: kikan:

jesli ktos chce zobaczyc jak gram riff po pierwszym refrenie i po solowce Adama Otręby to piszcie. Narazie mi sie juz nie chce pisac... hehe:)

2005-12-29, 16:49; autor: kikan:

jesli ktos chce zobaczyc jak gram riff po pierwszym refrenie i po solowce Adama Otręby to piszcie. Narazie mi sie juz nie chce pisac... hehe:)

2005-12-29, 16:43; autor: kikan:

sorry za pomylke w tej pierwszej tabie

2005-12-29, 16:39; autor: kikan:

e--------------------------------------------------------------
h-------------------------------------------------------------- g-------------------------------------------2--4-2------------
d--2-2------2--------------------------4--0-------4-2-------
a--0-0-3/4----0--2-2------3-------4-------------------4/2--
e------------------0-0-3/4---0--2----------------------------

-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
------------------------------2--4-2----------------------
--2--------2-----------------0-------4-2-----------------
--0-0-3/4---0--2--------2-------------0-----------------
-----------------0-0-3/4----------------------------------

2005-12-29, 15:35; autor: kikan:

ja nie moge ale wiekszosc z Was to smiesznie gra! Puscie sobie oryginał i zobaczcie czy Wam pasuje. Jesli tak to chyba sluchu nie macie... Jak sie naucze wstawiac tabulatury to napisze Wam jak ja gram:)

2005-12-25, 20:59; autor: rodzina123:

przepraszam pomyłka w drugiej linijce intra - w sumie czwartej linijce komentarza pierwszy riff to :

e --------------
h -------------- cała reszta jest O.K.
g --2------------ ( tzn. tak jak chciałem
d --2----------- napisać )
a --0-------------
e --------------

jeszcze raz sorry !!! to chyba świąteczne przejedzenie ....

2005-12-25, 20:53; autor: rodzina123:

e --------------------------------------------------------
h --2---2---------5------------2--5b--------------------
g --4b--4b-4-2--4---------2---------4b--2---4b-4-2--
d -----------------2--2-4h-------------------------------
a -----------------2--------------------------------------
e --------------------------------------------------------


e --------------------------------------------------------------
h -------------5--5b5---------------------------------3-3-2--
g --2-gliss 6----------6-4----4b4-2-----4-----------2-2-2--
d -------------------------------------4-2--------2---2-2-2--
a -------------------------------------------4-2--0-----------
e ---------------------------------------------------------------

tak wg mnie wchodzi druga gitara

2005-12-25, 20:11; autor: rodzina123:

e ---------------------------------------------------------------
h ----------------------------------------3----------------------
g --2-------------------------------------2--2-4h-2------------
d --2--------2--------------------4-2-4-0-----------4-2-------
a --0-0-3-4---0---2-2------2----4-----------------------3-3b-
e ------------------0-0-3-4---4--2-----------------------------

e -----------------------------------------------------------------
h -------------------------------3---3----------------------------
g -------------------------------2b--2-----2------------2-4h-2--
d --2---------2------------------------4---2------2-4h----------
a---2-0-3-4-----2--2------2--------------0---------------------
e --0------------ 0--0-3-4---------------------------------------


intro gitary wg mnie wygląda tak - podpatrzona u Styczyńskiego

2005-12-04, 16:16; autor: biskup:

ach ci nauczyciele... tylko bledy wylapuja. to ja czekam na ta poprawna wersje podpatrzona u Styczyńskiego skoro wrecz ploniesz zapalem aby ja dodac a rozpisanie w notatniku opracowania nie powinno byc trudniejsze od poslugiwania sie internetem (co widze potrafisz) wiec mysle ze i pomoc syna bedzie zbyteczna. wiec czekamy... :)

2005-12-04, 11:48; autor: rodzina123:

cieszę się , że biskup wierzy w moje umiejętności , ale słowo " beszczelny " jest napisane z błędem - powinno być : " bezczelny " ( sorry , ale jestem z zawodu nauczycielem - nie mogę więc na to patrzeć - takie skrzywienie zawodowe ) .... może wersję swoją podam , tylko się nauczę to pisać na kompie ( może nauczy mnie syn .... ) na razie !

2005-11-12, 20:59; autor: biskup:

beszczelny jestes jak na "starego ramola", wierze w Twoje umiejetnosci i moze jednak dodasz prawidlowe opracowanie...?

2005-11-12, 19:22; autor: rodzina123:

wszystkie te wersje są złe !!! gram to od ok. 20 lat . widziałem z bliska jak gra to Styczyński już w 80 - tych . ale nie zaprezentuję bo jestem stary ramol i słabo posługuje się kompem - Jarek .

2005-10-13, 13:38; autor: ogon:

aale sie namieszalo... tam w 4ym takcie zamiast 14 ma byc 14r12 :-)

2005-10-13, 13:36; autor: ogon:

taaa..ale zapominacie o najajniejszym motywie:)
E||-----------------------|---------------------------------| B||------------------10--|--12b---12b-10-12--------10-| G||------------9h11-----|-----------------------9h11----| D||-----------------------|--------------------------------| A||-----------------------|--------------------------------| E||-----------------------|--------------------------------| --------------10-----12b-12b-|-12~--------------------------9--| --12--10--12------------------|------14--10-12-----10h12-10-| --------------------------------|-----------------------9h-11-----| --------------------------------|----------------------------------| --------------------------------|----------------------------------| --------------------------------|----------------------------------| --12b-9--12-------9-----|| --12b-10-12--12-10----|| ----------------11-------|| --------------------------|| --------------------------|| --------------------------||
druga gitara gra to samo oktawe wyzej,chyba ze pod koniec,tam sie "rozjezdzaja":)
pozdrawiam

2005-08-24, 16:43; autor: marti:

pasuje ta nowa wersja, możnaby ją wstawić jako orginał, bo niektórzy mogą się jej nie doszukać :)

2005-08-08, 19:52; autor: biskup:

ja tez zawsze gram wstep tak jak deryk21 napisal, wiec popieram

2005-08-08, 19:03; autor: deryk21:

witam!!ja proponuje tak!!!
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
---------------------------------2-2-4-2-----------------
--2-2-----2------------------0-0-0-----42--------------
--0-0-3/4--0-2-2----------0----------------------------
---------------0-0-3/4-0-2------------------------------

----------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------
-------------------------------4-2----------------------
-2-2------2----------------0------4-2-0h2-0-----------
-0-0-3/4---2-2----------0------------------------------
-------------0-0-3/4-0-2-------------------------------

2005-06-27, 23:01; autor: bartek315:

proponuje poprostu dołożyć inną wersje do listy
ale coś mi nie pasuje to:
A- 2-2----
E- 4-4----
(raczej dałbym to na odwrót ale znawcąnie jestem i najleprzego słuchu teżnie mam więc jak sięmylęto sorki)
a tamto stare teżnawet niezle jest tylko że nei wiem w którym momencie to sie gra :/ na solówke to nie wygląda a intrem to też nie jest ale gra sie spox więc itak sobie będę grał :p
i oczekuje na dalszą część tego od guciola :D szybciej szybciej :]

2005-06-27, 18:01; autor: guciol_:

ludzie normalnie coś mnie bierze. jak ktoś juz cos zamieszcza to niech to zrobi przynajmniej dobrze a nie komus słoń na ucho nadepnął. Przesłałem ten pierszy motyw tak jak jest w orginale do tego serwisu już jakies dwa tygodnie temu i dalej nie jest wystawione E|-------------------|--------------| H|-------------------|--------------| G|-------------------|--------------| D|-----------2-------|--------------| A|--0--0-3-4---0---2-|------2-0-2-2-| E|--0------------0-0-|--3-4-----4-4-| normalnie coś mnie bierze. jak ktoś juz cos zamieszcza to niech to zrobi przynajmniej dobrze a nie komus słoń na ucho nadepnął. Przesłałem ten pierszy motyw tak jak jest w orginale do tego serwisu już jakies dwa tygodnie temu i dalej nie jest wystawione E|-------------------|--------------| H|-------------------|--------------| G|-------------------|--------------| D|-----------2-------|--------------| A|--0--0-3-4---0---2-|------2-0-2-2-| E|--0------------0-0-|--3-4-----4-4-|
E|-----------------------| H|-----------------------| G|-----------------------| D|--2-4-7-7-9-7-4-2-----2| A|------5-----------3-4-0| E|-----------------------|
to narazie jest tylko pierwszy motyw w troszke póxniejszym terminie bedzie reszta

2005-06-16, 13:18; autor: machu26:

oczywiście ten hamolek z siudemką

A h7 cis7 h7
A h7 cis7 D

2005-06-16, 13:15; autor: machu26:

A gdzie tzw bridge na którym jest solówka przed ostatnim refrenem???
Jeśli mogę to dorzuce go od siebie:)
Proszę:
A h7 cis7 h
A h7 cis7 D

Miłege grania:) pozdro

2005-01-12, 00:32; autor: Tomek Pietrzkowski:

Mimo wszystko popieram borq'a, bo to on pierwszy przysłał opracowanie. Może nie najlepsze, ale to nie znaczy, że kompletnie do bani. Każdy może ocenić opracowanie i zaproponować swoją wersję, po to są komentarze. I tutaj ukłon w stronę krys'a. Kilka osób szybciej dopracuje opracowanie i o to chodzi.

Make love not war!

Pozdrawiam taberów, submiterów, komentatorów i oglądaczy-graczy :-)

2005-01-11, 17:27; autor: borq:

opracowanie nie jest idealne jak większość tutaj, ważne że da się zagrać i mi się podoba, jeśli się komuś nie podoba to niech sam przysyła lepsze... ja przepraszam że zawiodłem...

2005-01-11, 15:44; autor: krys:

Owszem refren idzie

E fis D A 3x ale jeszcze jest:
D
D A
Rada:
Zanim umieścisz jakąś piosenke to zagraj ją sobie O.K?

2004-12-07, 17:03; autor: Filipek:

ta soluweczka to jakaś nie tego:)

2004-12-04, 10:51; autor: ppustelnik:

weh