Zacznij systematycznie uczyć się grać na gitarze razem ze stroną Moja nauka - będziesz miał/miała do niej dostęp po zalogowaniu się w serwisie

Sen o Victorii - Dżem (Komentarze)

Wróć do opracowania...
Wróć do wykonawcy...

lub Zarejestruj darmowe konto

Ostatnie komentarze (34 z 34)
1.
blade11
2009-04-22 15:39
http://www.dzem.com.pl/index1.html i sprawa odnośnie chwytów rozwiązana :D
2.
Patryk
2009-02-05 20:36
ZGADZAM SIĘ W 100% z Alithemastaho !! Takie opracowanie powinno się znaleźć na stronie. Nie znam się za bardzo na gatunkach muzycznych ale gwiazdy blues/jazz często grają "łamańcami" żeby to ciekawiej, lepiej, ładniej, oryginalniej brzmiało i racja-pracujmy nad słuchem. Pozdrawiam!
3.
exist91idas
2008-11-13 16:14
Sen o Victorii C F d F C
4.
michassel
2008-10-08 16:35
Gratuluje! Jedyne, w co wszyscy trafiliście to to, że zaczyna się od C pozdrawiam ; )
5.
Alithemastaho
2008-05-21 23:44
Panie i panowie. Zacznijcie pracować nad słuchem :) Jak chce ktos zagrac to mniej/więcej tak jak oryginał to chwyty wyglądają tak E-0--0----3--3----1--1----0--0--0-0-0--0 B-1--1----1--1----1--1----1--1--1-1-1--1 G-0--0----0--0----2--2----2--2----0----0 D-2--2----2--2----3-------2--2---------2 A-3--3----3--3----3-------0--0---------3 E-0--0----0--0----1-------0--0---------0 Po 3 razach d F C
6.
pysia12345
2008-05-12 22:34
żal mi was....wszystkich...żal!
7.
jozef jozef
2008-03-07 14:47
słuchaj. No dziwne. Słychaćzmianę na gryfie, a muzycy z Dżemu jej nie grają, nie nie, super :D:D A może grają, a o tym nie wiedzą? OOo, taka ekentualność też jest. ;D To, że grasz na gitarze dłużej, nie znaczy, że masz lepszy słuch. A może wręcz przeciwnie, słyszysz wszystko ponad to, co powinieneś słyszeć? Pozdawiam.
8.
barrtek
2008-02-25 20:19
Oczywiście że Sad I Kaczka nie macie racji. Opieracie sie na tym co zobaczycie w tv??nawet nie dostrzegacie zmiany chwytu, przesunięcia palca po gryfie!!!!! PROPONUJE ZACZĄĆ OPIERAC SIĘ NA SŁUCHU - bo to w muzyce sie liczy...Włączcie sobie te piosenke pare razy , zagrajcie i posłuchajcie waszego C F z tym co poleci z waszych głośnków porównajcie z basem a najlepiej z klawiszami, znajdzcie sobie nutki porównajcie, poczytajcie a przede wszystkim sie wsłuchajcie. C7+ opiera sie na e-molu dlatego bas gra e i wszystko ładnie brzmi. Jest to różnica jednego dzięku jednak w całości odgrywającego swoją rolę. ...oczywiscie mozna tak grać C F jednak jest to wersja ogniskowa!!!! - uproszczona
9.
Sad__
2008-02-23 14:29
ja pierdykam, te chwyty tu zamieszczone w ogóle nie pasują. I tu zgodzę się z kilkoma osobami- nie wymyślajmy nowej wersji tej piosenki, bo to w ogóle nie brzmi. Jest tylko C F i d F C i to wszystko. Bez żadnych wymyślnych nie szarpanych E, czy C7. 0.0
10.
kaczka6661
2008-02-22 15:03
ludzie ale macie problem tam jest CF a pozniej dCF wystarczy ogladnac choc jeden koncert jesli nie macie sluchu. Zreszta na oficjalnej stronie sa chwyty. Czy wy wszyscy jestescie glusi albo tempi. Masz racje Kikan widac nawet na Akustycznych w Lodzi. A soloweczkie smacznie rozpisana
11.
Zetu
2008-02-21 13:06
Zgadzam się z barrtkiem.A co do wersji jest jak najbardziej prawidłowa.
12.
barrtek
2008-02-20 16:17
Nie rozumiem ludzie z czym macie problem. Jesli gracie krótko, nie wypowiadajcie sie, bo tylko sie ośmieszacie!!! Prawda co do zwrotki jest jedna W ŚRODECZKU gramy chwyt C dur 7+, nie naciskając struny basowej E jak to jest podane w chwytach na tej stronie!!!!! Bas oczywiście gra E dur dla rozwiania wątpliwości. Tyle w tym jakze zawiłym i skomplikowanym temacie;/......
13.
melka27
2008-01-18 20:17
repa ma rację, jakoś nie brzmi to "e"- w ogóle! Nie wymyślamy nowej wersji piosenki, tylko możliwie najbardziej wiernie opracowujemy starą! No o co chodzi!:)
14.
Elvis92
2007-12-16 22:21
Moim zdaniem kijowo to napisales... znam lepsza wersje zaczynajaca sie od C...
15.
alfa9
2007-12-02 10:28
Moim zdaniem C a F. d F C
16.
sambora85
2007-10-15 14:35
a jakie bicie do tej piosenki
17.
grzybek
2007-02-06 22:27
Proponuje grać refern i zwrtokę tak: C C* F gdzie C* to: |--3--| |--1--| |--0--| |--2--| |--3--| |--0--| Oczywiście ostatni wers to d F C Uważam, że tak brzmi to najlepiej.
18.
kikan
2006-11-24 22:07
Ludzie nie ma tam zadnego G. repa ma racje. bylem na koncercie i widzialem. zreszta w tvp tez lecial kiedys jeden koncert gdzie to grali i tam bylo widac co graja
19.
repa11
2006-11-24 20:43
jeszcz chciałem powiedziec, że przez cała piosenke są te akordy C F C F C F C d F
20.
repa11
2006-11-24 20:40
według mnie juz bardziej pasuje tam G-dur, chodzi mi o to jak w zwrotce jest C F to miedzy tymi dwoma akordami można zagrac G, jak tam jest wstep klawiszy to on gra C G F a co do reszty to nie mam zadnych uwag.
21.
Kroolik
2006-10-04 23:34
Mi tam najbardziej pasi grać zwrotkę C e7 F - dźwięk e rzeczywiście tam jest, wystaczy wsłuchać się w bas. A tu gdzieś wygrzebałem solo (podciągajcie jak najwięcej :): E||----------8--------8------|-----------------------|------0----------3-1--0-| B||--10---------10-------10--|--8-------------8-6--5-|--3-------1-------------| G||--------------------------|-----------------------|------------------------| D||--------------------------|-----------------------|------------------------| A||--------------------------|-----------------------|------------------------| E||--------------------------|-----------------------|------------------------| ------------------------|---------------3--8-10--10--10-| --3-----1--------1------|--3-1--------------------------| -------------------2-0--|-------------------------------| ------------------------|-------------------------------| ------------------------|-------------------------------| ------------------------|-------------------------------| -----8------12--------8-7-|--5-----3-1-0----------| -------10-8---------------|--------------3------1-| --------------------------|-----------------------| --------------------------|-----------------------| --------------------------|-----------------------| --------------------------|-----------------------| --0-----8------------8--10--12-|--13---17------17--15----13-15-| ----3-----8--------------------|-------------------------------| ------------7-5-4--------------|-------------------------------| -------------------------------|-------------------------------| -------------------------------|-------------------------------| -------------------------------|-------------------------------| --12-----------------12-15-|--12-----10-8-10----8----8-10-| ------13-------------------|-----------------10-----------| ---------12----------------|------------------------------| ---------------------------|------------------------------| ---------------------------|------------------------------| ---------------------------|------------------------------| --12-12--12--10-8-8--------8-17-15--13-12-| ------------------------------------------| ------------------------------------------| ------------------------------------------| ------------------------------------------| ------------------------------------------| --13-15-----------------------------------------|------------------------3-| --------13---------13-15-13-----------13--12-10-|--------------------5-6---| ----------------14-----------14-12-14-----------|--12-----9----7-5-7-------| ------------------------------------------------|-----------10-------------| ------------------------------------------------|--------------------------| ------------------------------------------------|--------------------------| --5------5-10-13-10----8--------------|------------15-----------------------10-| --------------------10---10-8-10-8-10-|--8-----10------15----------------13----| --------------------------------------|-------------------16----17-14-12-------| --------------------------------------|----------------------17----------------| --------------------------------------|----------------------------------------| --------------------------------------|----------------------------------------| --8----------------|| -------------------|| -------------------|| -------------------|| -------------------|| -------------------||
22.
zikosforever
2006-08-30 10:50
a mogłby ktos solo napisac?? jesli tak to prosze bardzo:)
23.
Cor
2006-08-22 11:44
Ludzie, co Wy???? Sen leci poprostu na CF a potem dalej na dFC ... A nie, wymyślacie jakieś nowe wersje Dżemu ;)
24.
rafalah
2006-06-01 22:29
a ja gram tak:-) C e F C e F C e F d F C z tym,że na końcu każdego wersu w tle akordu F gram tak: (arpeggia): akord F 2 pierwsze arpeggia: mały palec przenosimy ze struny d na e z powrotem akord F, dalej jak widać gdzie: np. 3* - dzwięki eksponowane (temat - inaczej melodia:-) e|------3*---1*---0*----x--| h|-----1----1----0----3*---| g|----2----2----2----2-----| d|---x----3----3----x------| a|--3----3----3----3-------| e|-1----1----1----1--------|
25.
majkello
2006-05-11 14:04
jak patrze na niektore propozycje to mi sie przykro robi :)
26.
Messiah
2006-02-11 16:51
Ja mam CeFGG7 CeFGG7 CeFGG7 dFC A przygrywka po refrenie FCFCFCdG/x2
27.
Xardas_
2006-01-08 20:27
No cóż.. ja znam takie: C C7 F C C7 F C C7 F d F C I te mi pasują:P
28.
Darkena
2005-08-27 18:55
A ja gram jeszcze inaczej: C e a C e a C e a d F C Może źle, ale do takich śpiewa mi się znacznie lepiej :).
29.
qwerty12
2005-08-09 09:10
wg mnie to najlepiej to brzmi tak: C e F C e F C e F d F C i tak przez całą piosenkę Aha a moze ma ktoś ten utwór w guitar pro bo bardzo chciałbym nauczyć się tej solówki a niegdzie nie moge tego znaleźć mój mail skrabel1@gazeta.pl
30.
santo11
2005-04-23 15:46
taa wasley ma racje bo normalnie przez cala piosenke ida akordy C F // C F // C F // d F C
31.
wasley
2005-04-16 17:17
drodzy ludzie nie sugerujcie sie raczej chwytami napisanymi bo są one źle napisane juz daje przykład jak powinno to wyglądać ostatni wers w refrenie powinien być taki d FC pozdrawiam a juz we dle uznania mozna dodawać septymki nony itp pozdrawiam
32.
sztookrota
2004-12-12 11:57
no, rcja- C7 lepiej pasuje- pozdrowionka
33.
sztookrota
2004-12-12 11:55
osobiście uważam, że w refrenie zamiast A moll powinno być a7(lepiej brzmi)....:)ale nie jestem, pewna:)
34.
shogun_18
2004-12-10 15:06
totalny fałsz!!! zamiast chwytu 'a' powinien być C7... nie masz słuchu stary
Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone na www.chords.pl są własnością ich autorów.